Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8fc2aa43-1ff5-4eec-91f6-71145af3218f/publicMaterial
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
SCR De Nox Dieselanlæg til nøddieselanlæg Reservekraft
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulrik Christiansen
E-mail: ulch@a-r-c.dk
Telefon: +45 24677280
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
SCR De Nox Dieselanlæg til nøddieselanlæg Reservekraft.
Den udbudte opgave omfatter indkøb af SCR-enhed til reduktion af NOx-indholdet i udstødningsgasserne fra nødgeneratorerne . Der er tale om en turnkey-leverance
Vindmøllevej 6, 2300 København S
Indkøb af SCR DeNOx Dieselanlæg til nøddieselanlæg
Der er mulighed for forlængelse i op til 1 år, hvis det bliver nødvendigt i forhold til ARC's driftplan.
ARC påregner at prækvalificere 3 ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud. ARC vil foretage en udvælgelse af de bedst egnede ansøgere. ARC vil i den forbindelse foretage en samlet vurdering af hver enkelt ansøgers erfaring med tilsvarende opgaver samt foretage en vurdering af hvorvidt det anses for sandsynligt ud fra Ansøgers referencer at Ansøger vil kunne løfte opgaven inden for de områder og i det omfang, der svarer til det der er angivet i Kravspecifikationen. I forbindelse med udvælgelse vil ARC også lægge vægt på Ansøgers samlede økonomiske og finansielle formåen. Udvælgesen vil i det hele taget ske under hensyntagen til at sikre den bedst mulige konkurrence.
Der foreligger krav om at der ikke må forekomme uplanlagte stop der giver anledning til at lukke en ovnlinje ned. Tilbud ønskes på etablering af bypass uden om SCR-anlægget eller anden foranstaltning til at sikre drift af ovnlinje i tilfælde af fejl på SCR anlægget.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
* Ansøger har en soliditetsgrad på minimum 10% i minimum 2 af de 3 seneste reviderede regnskabsår.
* Ansøger har en gældende Erhvervs -og Produktansvarsforsikring med en dækningssum pr. år på min. 5 mio kr. pr. tingsskade og 5 mio kr pr. personskade.
Ansøger har min. 3 relevante referencer indenfor de seneste 3 år.
Ved relevant reference forstås en opgave, der i art og omfang relaterer sig til:
* Levering, montering og installering af SCR DeNOx til mellemstore dieselmotorer indenfor de seneste 3 år.
Opgaven skal være udført og afsluttet indenfor de seneste 3 år. dvs. i perioden fra 03.07.2020 til ansøgningsfristen den 03.07.2023.
Ansøger skal oplyse følgende pr. reference:
* Modtager af arbejder/ydelsen (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden
* Tidspunkt for opgavens udførelse (dato for opstart og dato for aflevering/afsluttet)
'Udførlig beskrivelse af opgavens art og omfang, herunder værdien af opgaven samt Ansøgers rolle i opgaven).
* Ansøger har udformet et kvalitetssikringssystem, som er i kraft og implementeret i virksomheden.
* Ansøger har udformet et miljø- og arbejdsmiljøledelsessystem, som er i kraft og implementeret i virksomheden i ESPD Del IV, afsnit D.
30% jf. Kontraktbetingelser pkt. 12.1
Leverandøren kan fakturere iht. en betalingsplan jf. pkt. 9 i udkast til kontrakt og betalingsbetingelserne er 30 dage netto jf. pkt. 11 i udkast til kontrakt
Leverandøren skal opfylde og overholde vilkårene i ARC's CSR dokumenter (Code of Conduct samt Selvevalueringsskema)
Leverandøren skal stille en sikkerhed overfor ARC på 30% af tilbudssummen
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 02.06.2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbuddet.
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om , at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens §7, stk 2 nr. 1. Senest samtidig med at en klage kan indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klager er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens §32 stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk