Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Mercantec
Elartikler til undervisningsbrug
Mercantec
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 14940596
Postadresse: H.C.Andersens Vej 9
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøbsafdelingen
E-mail: mercantec@mercantec.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/207445040.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mercantec.dk/
Del II: Genstand
Elartikler til undervisningsbrug
De deltagende skoler indkøber el-artikler til brug for undervisning.
Følgende 2 skoler deltager i udbuddet:
1) Mercantec
2) TECHCOLLEGE
Hver enkelt skole indgår selvstændig rammekontrakt, og optræder som selvstændig juridisk enhed i kontraktperioden.
Kontraktstart er den 2. oktober 2023.
Delaftale 1A
Mercantec.
Bemærk at der skal uploades en udfyldt tilbusliste på denne delaftale for at du kan blive tildelt opgaven.
Rammekontraktens ordinære varighed er 2 år med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år, dvs. den maksimale kontraktperiode er 4 år. Det er op til den enkelte skole at beslutte, hvorvidt option på forlængelse vil blive udnyttet. Meddelelse herom skal gives til leverandøren senest 3 måneder før rammekontraktens udløb. I modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.
Delaftale 1B
Techcollege
Bemærk at der skal uploades en udfyldt tilbusliste på denne delaftale for at du kan blive tildelt opgaven.
Rammekontraktens ordinære varighed er 2 år med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år, dvs. den maksimale kontraktperiode er 4 år. Det er op til den enkelte skole at beslutte, hvorvidt option på forlængelse vil blive udnyttet. Meddelelse herom skal gives til leverandøren senest 3 måneder før rammekontraktens udløb. I modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tildeles efter kriteriet "Mindste pris"
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk