Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=372178&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Opsætning af tovhjul ved Kolding-Padborg og Tinglev–Sønderborg
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Anker Storr
E-mail: XCASR@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Opsætning af tovhjul ved Kolding-Padborg og Tinglev–Sønderborg
Kontrakten omfatter udskiftning af tovhjul på Kolding-Padborg og Tinglev–Sønder-borg. Tovhjulene er indkøbt af Banedanmark. Tilbudsgiver skal selv afhente tovhjulene på den i udbudsmaterialets angivne adresse.
Kontrakten omfatter udskiftning af tovhjul på Kolding-Padborg og Tinglev–Sønder-borg. Tovhjulene er indkøbt af Banedanmark. Tilbudsgiver skal selv afhente tovhjulene på den i udbudsmaterialets angivne adresse.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af, hvem af ansøgerne som har indsendt de mest relevante referencer i forhold til de ydelser, som kontrakten omfatter.
Ved vurderingen af referencernes relevans, vil Banedanmark lægge vægt på:
- Referencens sammenlignelighed med den udbudte opgave
- Erfaring med sporspærringer og kørestrømsafbrydelser
- Erfaring med arbejde på kørestrømsanlæg
- Referencens omfang (værdi / størrelse)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgers egenkapital i de tre (3) seneste disponible regnskabsår.
Ansøgers samlede årlige omsætning i de tre (3) seneste disponible regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at ansøgers egenkapital har været positiv i 3 seneste disponible regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at ansøger i de tre (3) seneste disponible regnskabsår har haft en samlet, årlig omsætning på mindst 10 mio. DKK
Det er et mindstekrav, at ansøger som minimum vedlægger én (1) reference omfattende arbejde ved kørestrømsanlæg, der er udført inden for de seneste tre (3) år inden ansøgningsfristen for prækvalifikation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vederlag
Tilbudsgiver vil ikke blive kompenseret for tilbudsafgivelse eller for deltagelse i eventuelle forhandlingsmøder.
Forhandling
Efter modtagelsen af de indledende tilbud vil Banedanmark foretage en foreløbig evaluering af de indkomne tilbud inden afholdelse af forhandlingsmøderne.
Forhandlingerne gennemføres i overensstemmelse med ligebehandlingsprincippet, hvorfor alle tilbudsgivere får tildelt den samme tid til forhandlingerne med Banedanmark. Der afholdes ét (1) forhandlingsmøde med hver tilbudsgiver. Banedanmark fremsender inden forhandlingsmødet en dagsorden for mødet.
Efter forhandlingsrunderne vil tilbudsgivere få rimelig tid til at levere et revideret tilbud.
Tildeling på det indledende tilbud
Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele på det indledende tilbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgendefrister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevetudvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk