Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Genudbud af stålelementer til Københavns Kommune
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Asbjørn Mikkel Søndergaard Thorup
E-mail: yg3w@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/206270733.aspx
Del II: Genstand
Genudbud af stålelementer til Københavns Kommune
Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning udbyder en aftale til indkøb af stål- og aluminiumselementer, der skal benyttes til produktion af bl.a. skilte, gelænder, standere m.v. til brug i Københavns Kommune. Yderligere beskrivelse kan ses i kravspecifikationen.
Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning udbyder en aftale til indkøb af stål- og aluminiumselementer, der skal benyttes til produktion af bl.a. skilte, gelænder, standere m.v. til brug i Københavns Kommune.
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
Udbudsbetingelser
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag
Bilag 1: Arbejdsklausul
Bilag 2: Leverandørens samfundsansvar (CSR)
Bilag 3: Krav til fakturering og statistik
Bilag B: Kravspecifikation
Bilag C: Tilbudsskema (skal udfyldes og uploades i Mercell)
Bilag D: Egenerklæring vedrørende restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (Skal udfyldes og uploades i Mercell)
Bilag E: Skabelon til erklæring om fælles befuldmægtiget i konsortier (skal benyttes hvis en leverandør deltager i konsortie og ellers ikke)
Bilag F: Skabelon til støtteerklæring (skal benyttes hvis en leverandør har virksomhed der støtter og ellers ikke)
Option på 2*1 års forlængelse
Option på 2*1 års forlængelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
- Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 1.100.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 2 leveringer af varer, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Det kan både være til private eller offentlige ordregivere.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk