Fakta om udbudet
Udbyder
Gas Storage Denmark A/S
Rammeaftale på smede/svejsearbejde til Lille Torup Gaslager
Gas Storage Denmark A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29851247
Postadresse: Tonne Kjærsvej 65
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: K
E-mail: indkob@energinet.dk
Telefon: +45 70102244
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=ENERGINET
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/228008
Del II: Genstand
Rammeaftale på smede/svejsearbejde til Lille Torup Gaslager
Gas Storage Denmark ønsker med denne rammeaftale at have mulighed for at anskaffe ydelser, hvorunder leverandøren påtager sig at stille kvalificeret mandskab, materiale og udstyr (herunder køretøjer) til rådighed til udførelse af bl.a.: - Svejsning - Montage af stål- og PE-rør, tanke og beholdere med mere til naturgas og brine - NDE - Inspektion samt tryk- og lækagetest - Dokumentation Aftalen omfatter arbejder i forbindelse med drift og projekter på Lille Torup Gaslager med tilhørende lokationer. Aftalen er en rammeaftale med en enkelt leverandør og har en varighed på 8 år. For yderligere detaljer vedrørende anskaffelsen henvises til de til udbudsmaterialet tilhørende bilag, herunder Bilag 2: Ydelsesbeskrivelse (dok. nr. 22/02745-1).
Lille Torup gaslager – Rækkeborgvej 4, 9620 Ålestrup - med tilhørende lokationer
Gas Storage Denmark ønsker med denne rammeaftale at have mulighed for at anskaffe ydelser, hvorunder leverandøren påtager sig at stille kvalificeret mandskab, materiale og udstyr (herunder køretøjer) til rådighed til udførelse af bl.a.:
- Svejsning
- Montage af stål- og PE-rør, tanke og beholdere m.m. til naturgas og brine
- NDE
- Inspektion samt tryk- og lækagetest
- Dokumentation
Aftalen omfatter arbejder i forbindelse med drift og projekter på Lille Torup Gaslager med tilhørende lokationer. Aftalen er en rammeaftale med en enkelt leverandør og har en varighed på 8 år.
Naturgaslageret i Lille Torup består af syv saltkaverner og et procesanlæg med kompressoranlæg, filtre mm. I forbindelse med drift, projekter og vedligehold er der jævnligt brug for rørarbejde.
For yderligere detaljer vedrørende anskaffelsen henvises til de til udbudsmaterialet tilhørende bilag, herunder Bilag 2: Ydelsesbeskrivelse (dok. nr. 22/02745-1).
Virksomheder hvori Energinet SOV eller et andet selskab i Energinet-koncernen i rammeaftalens løbetid erhverver halvdelen eller mere end halvdelen af kapitalen eller aktiverne, eller har beføjelse til at udøve halvdelen eller mere end halvdelen af stemmerettighederne eller har ret til at lede virksomhedens forretninger uanset det officielle navn har option på at benytte rammeaftalen.
Rammeaftalen kan udvides 2 gange med 20 % af rammeaftalens samlede værdi, jf. rammeaftalens afsnit 8.2.
Udbud med forhandling. Med undtagelse af grundlæggende elementer kan der, som konsekvens heraf, ske ændringer til udbudsmaterialet og dets indhold som en del af forhandlingsprocessen. For elementer konkret identificeret som forhandlingselementer, der kan resultere i ændringer til udbudsmaterialet foretaget af Ordregiver ifm med forhandlingsprocessen, se afsnit 3.7.1 i Udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale på smede/svejsearbejde til Lille Torup Gaslager
CVR-nummer: Skanda A/S
Postadresse: Daniavej 35-37
By: Mariager
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9550
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud:
1. Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
2. Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
3. Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Postadresse: Carl Jacobsen Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk