Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=379710&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Havundersøgelsesfartøj til kystzonen
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: David Fajnzylber
E-mail: dafaj@dtu.dk
Telefon: +45 93596840
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Havundersøgelsesfartøj til kystzonen
DTU ønsker at foretage en udskiftning/modernisering af flåden hos Sektion for kystøkologi.
Derfor søges moderne fartøj egnet for tilpasning til fiskeri og prøvetagning i kystnære danske far-vande (fartsområde A1).
DTU ønsker at foretage en udskiftning/modernisering af flåden hos Sektion for kystøkologi.
Derfor søges moderne fartøj egnet for tilpasning til fiskeri og prøvetagning i kystnære danske far-vande (fartsområde A1).
Hvis DTU modtager mere end 3 antal ansøgninger om deltagelse, vil DTU udvælge 3 Ansøgere til at afgive tilbud.
Udvælgelsen af Ansøgere vil ske på baggrund af en samlet vurdering af referencerne som Ansøgerne har indsendt.
De Ansøgere, der kan påvise de bedste og mest relevante referencer set i forhold til den konkrete udbudte aftale, vil blive udvalgt.
Ved vurderingen af referencernes relevans vil DTU lægge vægt på følgende parametre i prioriteret rækkefølge:
- Antallet af referencer (jo flere referencer, jo bedre) – dog maksimalt 5 referencer.
- Kontraktens værdi for referencen (jo højere kontraktværdi, jo bedre reference).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Referencer vedrørende salg af tilsvarende fartøjer af samme/større størrelsesorden og pris-klasse inden for de seneste 3 år (fra datoen for ansøgningsfristen).
Ansøger bedes angive maksimalt 5 referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk