Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://permalink.mercell.com/58710732.aspx
Udbyder
SamAqua
Opdateringer
Ordregiver er blevet opmærksom på, at løsning af opgaven kan udføres efter an anden international standard, end den der oprindelig var valgt i det nuværende udbud.
Ordregiver har derfor besluttet at aflyse det nuværende udbud for at gennemføre et nyt udbud med en kravspecifikation, der tager udgangspunkt i en anden international standard, og som afspejler de ændrede krav til de ønskede produkter.
Komponenter til etablering af profylaktisk UV-behandling i ledningsnettet hos VandCenter
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58710732.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Udbud Komponenter til etablering af profylaktisk UV-behandling i ledningsnettet hos VandCenter.
VandCenter Syd har fået tilladelse til etablering af profylaktisk UV-behandling i ledningsnettet.
Udbuddet omfatter komponentleverance på UV-anlæg til fremskudt mikrobiel barriere i Odenses ledningsnet for drikkevand. Opgaven indebærer således levering og installation af UV-anlæg samt mulighed for indgåelse af serviceaftaler til de installerede UV-anlæg til Vandcenter Syd (VCS).
Udbuddet er et rammeudbud, idet tilbud skal indeholde pris og specifikationer for en række anlægsstørrelser, hvoraf det forventes — men ikke garanteres — at der vil blive indkøbt ca. 28 anlæg af varierende størrelse i løbet af perioden 2016 — 2021.
VandCenter Syd har fået tilladelse til etablering af profylaktisk UV-behandling i ledningsnettet.
Udbuddet omfatter komponentleverance på UV-anlæg til fremskudt mikrobiel barriere i Odenses ledningsnet for drikkevand. Opgaven indebærer således levering og installation af UV-anlæg samt mulighed for indgåelse af serviceaftaler til de installerede UV-anlæg til Vandcenter Syd (VCS).
Udbuddet er et rammeudbud, idet tilbud skal indeholde pris og specifikationer for en række anlægsstørrelser, hvoraf det forventes — men ikke garanteres — at der vil blive indkøbt ca. 28 anlæg af varierende størrelse i løbet af perioden 2016 — 2021.
Ud af de tilbudsgivere, som opfylder mindstekravene vedrørende økonomisk og finansiel formåen, udvælges 3-5 leverandører, som ud fra ordregivers vurdering har de bedste og mest relevante referencer samt serviceorganisation ud fra beskrivelsen af tilbudsgivers support- og serviceafdeling.
Mulighed for indgåelse af serviceaftaler på vedligeholdelse af de installerede anlæg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse følgende i del IV afsnit B i ESPD: Økonomisk og Finansiel formåen
— IV B — 1a) Den økonomiske aktørs årsomsætning for de seneste 3 år.
— IV B — 4) Oplysninger om følgende nøgletal
— Dækningsbidrag i %
Overskudsgrad i %
Soliditetsgrad i %
Egenkapital
— IV B — 5) Den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring med oplysning om det forsikrede beløb.
Ordregiver stiller følgende mindstekrav vedrørende tilbudsgivers Økonomiske og finansielle formåen:
Der må ikke være en efter ordregivers vurdering nævneværdig risiko for at tilbudsgivers eksistens ophører i kontraktens løbetid.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende i del IV afsnit C i ESPD: Teknisk og Faglig formåen
— IV C — 1b) Oplysning om minimum 3 og maksimum 6 referencer, der påviser tilbudsgivers erfaringer fra tilsvarende leverancer af UV-anlæg inden for de sidste 3 år med angivelse af årstal, kunde- og kontaktoplysninger og leverancens omfang, jf. afsnit 3.16.2.
— IV C — 3) Beskrivelse af tilbudsgivers support- og serviceafdeling, jf. afsnit 3.16.2.
— IV C — 12) Fremlæggelse af godkendelse efter DVGW 294: UV-Geräte zur Desinfektion in der Wasserversorgung med en behandlingsintensitet på mindst 400 J/m⊃2;. Godkendelsen skal være verificeret via ekstern tredjepart.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende i del IV afsnit D: Kvalitetssikringsstandarder og Miljøledelsesstandarder
— IV D) Fremlæggelse af certifikat for godkendelse efter kvalitetssikringsstandarden ISO 9001 eller tilsvarende.
Ordregiver stiller følgende mindstekrav vedrørende tilbudsgivers Kvalitetssikringsstandarder og Miljøledelsesstandarder:
Det er et mindstekrav for at deltage i udbuddet, at tilbudsgiver har et kvalitetsledelsessystem enten ved at være certificeret efter ISO 9001 eller dokumentere at have kvalitetsledelses-system, der svarer til principperne for ISO 9001. Tilbudsgiver kan blive afvist, hvis ordregiver vurderer, at besvarelserne ikke kan dokumentere at tilbudsgiver har et kvalitetsledelsessystem, der svarer til principperne for ISO 9001.
Kontraktvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation, et udbud med forhandling, konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. —Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk