Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/59988732.aspx
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Valgt firma til alle delaftaler
(26.01.2017)
Lindpro A/S
Glostrup
Opdateringer
II.1.5)
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 20 860 000.00 DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 21 260 000.00 DKK
II.2.6)
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 460 000.00 DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 860 000.00 DKK
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-09-2016
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 14-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-09-2016
Time: 12:00
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 21-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2016
Time: 12:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 21-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2016
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Spørgefrist er ændret til den 22/09/2016 kl. 12:00.
Udbud af service, vedligehold og køb af ABA-anlæg
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
39877511
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vædkild
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59988732.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Middelfart
5500
Danmark
E-mail: anders.gjerlov@middelfart.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59988732.aspx
Internetadresse for køberprofilen: www.middelfart.dk
Odense
5000
Danmark
E-mail: solj@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59988732.aspx
Internetadresse for køberprofilen: www.odense.dk
Kolding
6000
Danmark
E-mail: mela@kolding.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59988732.aspx
Internetadresse for køberprofilen: www.koldingkommune.dk
Del II: Genstand
Udbud af service, vedligehold og køb af ABA-anlæg.
Udbuddet vedrører service, vedligehold samt køb af ABA-anlæg til Esbjerg, Odense, Kolding og Middelfart Kommune. KomUdbud agter at indgå rammeaftale på serviceeftersyn, reparation og vedligeholdelse af bestående anlæg, samt nye anlæg. Der ønskes serviceeftersyn af samtlige anlæg hvert år. Ligeledes ønskes tilbud på servicering af ABDL, som er tilkoblet et ABA-anlæg. Kontrakten vil træde i kraft d. 1.1.2017 og løbe i 4 år, dvs. med udløb d. 31.12.2021. Aftalen kan opsiges af ordregiver efter 2 års løbetid, med et opsigelsesvarsel på 3 måneder. Se nærmere herom i kontrakten. Udbuddet indeholder 4 delaftaler, som hver er 1 kommune. Se skemaet under afsnit 1. Tilbudsgivere kan byde på 1, flere eller alle delaftaler. Hver delaftale vil blive evalueret særskilt, og delaftalerne kan derfor blive tildelt op til 4 tilbudsgivere.
Esbjerg Kommune
Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til Esbjerg Kommune.
Odense Kommune
Odense Kommune.
Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til Odense Kommune.
Kolding Kommune
Kolding Kommune.
Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til Kolding Kommune.
Middelfart Kommune
Middelfart Kommune.
Service og vedligehold af ABA-anlæg til Middelfart Kommune. (Middelfart er ikke med på køb af ABA-anlæg).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk