Reparation og vedligeholdelse af skibe
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter på området forsvar og sikkerhed
Direktiv 2009/81/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (DALO)
Lautrupbjerg 1-5
Att: Nikolaj Plovgaard
2750 Ballerup
Danmark
Mailadresse: fmt-ja26@fiin.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://forsvaret.dk/fmt
I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Forsvar
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Periodisk eftersyn af NYMFEN og ROTA.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
NUTS-kode DK0
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Opgaven omfatter periodisk eftersyn af patruljefartøjerne NYMFEN og ROTA.
De periodiske eftersyn udbydes som delaftaler.
Synene er sikkerheds- og vedligeholdelsesmæssige gennemgange af skibene med udbedring af skader, slid, mv. Synene inkluderer adskillelse af væsentlige mekaniske dele.
Skibene ligger til daglig i Flådestation Korsør. Skibene er glasfiber sandwichkonstruktion og er leveret i hhv. 9.2.2009 (NYMFEN) og 28.4.2009 (ROTA).
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 2 400 000 DKK
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse:
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.6.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Faaborg Værft A/S
Værftsvej 7
5600 Faaborg
Danmark
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Delaftale nr.: 2 - Betegnelse:
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.6.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Jobi Værft A/S
Værtskaj 2
9970 Strandby
Danmark
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41711500
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.8.2016