23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hillerød Kommune - Indkøb

Udbud af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning i Hillerød kommune


Hillerød Kommune - Indkøb

230730-2024 - Resultater
Danmark – Vedligeholdelse af vejbelysning – Udbud af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning i Hillerød kommune
OJ S 77/2024 18/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Hillerød Kommune - Indkøb
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning i Hillerød kommune
Beskrivelse : Dette udbud vedrører levering af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning.Formålet med udbuddet er at indgå kontrakt med én leverandør vedrørende levering drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning.
Identifikator for proceduren : 288d2cc6-d4d9-4b18-9ac4-46a22e990ac9
Tidligere bekendtgørelse : be4c4e44-c9d2-41a5-b011-7fee7c59f8fb-01
Intern identifikator : 221453632
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Opgaven består af drift og vedligehold af Hillerød Kommunes vejbelysningsanlæg. Vejbelysningsanlægget består af ca. 10.300 armaturer og tilhørende master hvor ca. 800 er træmaster. 5700 armaturer er med LED. Resten er armaturer med konventionelle lyskilder af forskellige typer. Hovedparten af træmasterne forsynet med luftledninger.Der indgår ca. 150 belysningsskabe og 60 underskabe i anlægget.Det forventes samtidigt, at der skal moderniseres for ca. 34 mio. kr. i kontraktperioden. Moderniseringen omfatter primært nye LED armaturer, LED indsatse og udskiftning af træmaster til stålmaster.Vejbelysningsanlægget består af ca. 10.300 armaturer og tilhørende master hvoraf ca. 775 er træmaster, der skal udskiftes. Ca. 5.900 armaturer er med LED. Resten er armaturer med konventionelle lyskilder af forskellige typer. Hovedparten af træmasterne forsynet med luftledninger som skal kabellægges.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning, 45000000   Bygge- og anlægsarbejder
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 40 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0000
Titel : Udbud af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning i Hillerød kommune
Beskrivelse : Dette udbud vedrører levering af drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning.Formålet med udbuddet er at indgå kontrakt med én leverandør vedrørende levering drift, vedligehold og modernisering af vejbelysning.
Intern identifikator : 221453632
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Yderligere klassificering   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning, 45000000   Bygge- og anlægsarbejder
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi : 40 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0000
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Afgørelse truffet af køber om at imødekomme en tilbudsgivers klage over tildelingen
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Hillerød Kommune - Indkøb
Registreringsnummer : 29189366
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Trollesmindealle 27    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Henrik Højlund Kjær
Telefon : +45 38165000
Fax : +45 38165050
Internetadresse : http://www.hillerod.dk
Køberprofil : http://www.hillerod.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : dd9bfd79-05eb-4b0d-81e4-1b4216bc0844   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 17/04/2024   08:09:17 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 17/04/2024   08:11:16 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 230730-2024
EUT-S-nummer : 77/2024
Offentliggørelsesdato : 18/04/2024

Send til en kollega

0.047