1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
VEKSEL A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
,
Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn
:
FLOW ELNET A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
,
Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn
:
RAVDEX A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
,
Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
60/10 kV transformere (Ravdex, Flow Elnet og Veksel)
Beskrivelse
:
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på 60/10 kV transformere til brug ved distribution af el i Ordregivers forsyningsområde.Udbuddet opdeles i to (2) delaftaler. På delaftale 1 indkøbes tre (3) stk. 16/20 MVA. På delaftale 2 indkøbes én (1) 20/25 MVA. Der er ingen begrænsninger for antallet af delaftaler, som Tilbudsgiver kan få tildelt. Tilbudsgiver kan således få tildelt begge delaftaler, såfremt Tilbudsgiver har afgivet det for Ordregiver økonomisk mest fordelagtige tilbud på begge delaftaler. <br>
Identifikator for proceduren
:
c644e28f-4f4d-4177-890e-cb533bd515e7
Tidligere bekendtgørelse
:
00305477-2024
Intern identifikator
:
265139
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Primær klassificering
(
cpv
):
31170000
Transformatorer
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Udbuddet annulleres grundet manglende konkurrence.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 - Ravdex og Flow Elnet
Beskrivelse
:
Der indkøbes tre (3) stk. 16/20 MVA
Intern identifikator
:
265140
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Primær klassificering
(
cpv
):
31170000
Transformatorer
Yderligere klassificering
(
cpv
):
31170000
Transformatorer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Leveringstid
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
VEKSEL A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Veksel
Beskrivelse
:
Der indkøbes én (1) 20/25 MVA
Intern identifikator
:
265141
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Primær klassificering
(
cpv
):
31170000
Transformatorer
Yderligere klassificering
(
cpv
):
31170000
Transformatorer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Leveringstid
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Vægtning (procentdel, præcis)
:
70
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Nævnenes Hus
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
VEKSEL A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Vinder udvælgelse status
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder
:
Andet
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Vinder udvælgelse status
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder
:
Andet
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
VEKSEL A/S
Registreringsnummer
:
25387163
Postadresse
:
Spodsbjergvej 141
By
:
Rudkøbing
Postnummer
:
5900
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Tine Nyrop
Telefon
:
+45 62514058
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
FLOW ELNET A/S
Registreringsnummer
:
25119150
Postadresse
:
Fåborgvej 44
By
:
Svendborg
Postnummer
:
5700
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Tine Nyrop
Telefon
:
+45 76962100
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
RAVDEX A/S
Registreringsnummer
:
25624475
Postadresse
:
Tårupstrandvej 15
By
:
Kerteminde
Postnummer
:
5300
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Tine Nyrop
Telefon
:
+45 63321133
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
0fb0d431-2b52-44d2-b0e5-51380cce90ff
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
05/07/2024
12:00:00 (UTC+1)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
404013-2024
EUT-S-nummer
:
131/2024
Offentliggørelsesdato
:
08/07/2024