23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Taletidskort til udlandske opkald


Direktoratet for Kriminalforsorgen

434465-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Telefonkort – Taletidskort til udlandske opkald
OJ S 140/2024 19/07/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Direktoratet for Kriminalforsorgen
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Offentlig orden og sikkerhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Taletidskort til udlandske opkald
Beskrivelse Ordregiver ønsker en rammeaftale om anskaffelse af taletidskort til brug for udenlandske opkald, der foretages af kriminalforsorgens indsatte i de institutioner/matrikler, hvor behovet for anvendelse af taletidskort til disse opkald måtte opstå.
Identifikator for proceduren 41c7c4e6-25e0-4fe1-9521-16debc2d6854
Intern identifikator 23-15-0758
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31712111   Telefonkort
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger   Taletidskortene skal kunne anvendes til udenlandske opkald, der foretages i hele landet.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 600,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 600,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver ønsker en rammeaftale om anskaffelse af taletidskort til brug for udenlandske opkald, der foretages af kriminalforsorgens indsatte i de institutioner/matrikler, hvor behovet for anvendelse af taletidskort til disse opkald måtte opstå. Det bemærkes hertil, at Rammeaftalen ikke er en eksklusiv aftale med leverandøren og medfører endvidere ikke en pligt for Kunden til at aftage en bestemt mængde af de(n) vare(r), der er omfattet af aftalen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven   - Udbudsloven - offentligt udbud
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Konkurs jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Korruption jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2
Tvangsakkord uden for konkurs jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5
Svig jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3
Børnearbejde og andre former for menneskehandel jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6
Insolvens jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Aktiver, der administreres af en kurator jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure jf. udbudslovens § 136, nr. 3
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren jf. udbudslovens § 136, nr. 1
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure jf. udbudslovens § 136, nr. 2
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet jf. udbudslovens § 136, nr. 4
Betaling af socialsikringsbidrag jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Erhvervsvirksomheden er indstillet jf. udbudslovens § 137, nr. 2
Betaling af skatter og afgifter jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Taletidskort til udlandske opkald
Beskrivelse : Ordregiver ønsker en rammeaftale om anskaffelse af taletidskort til brug for udenlandske opkald, der foretages af kriminalforsorgens indsatte i de institutioner/matrikler, hvor behovet for anvendelse af taletidskort til disse opkald måtte opstå.
Intern identifikator : 23-15-0758
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31712111   Telefonkort
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Option på forlængelse ad to omgange.
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Taletidskortene skal kunne anvendes til udenlandske opkald, der foretages i hele landet.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varigheds slutdato 30/09/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Rammeaftalen træder i kraft den 1. oktober 2024 og er gældende til den 30. september 2026. Kunden har option på at forlænge rammeaftalen med to (2) gange et år på uændrede vilkår. Aftalen kan maksimum forlænges til og med den 30. september 2028.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 600,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 600,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Ordregiver ønsker en rammeaftale om anskaffelse af taletidskort til brug for udenlandske opkald, der foretages af kriminalforsorgens indsatte i de institutioner/matrikler, hvor behovet for anvendelse af taletidskort til disse opkald måtte opstå. Det bemærkes hertil, at Rammeaftalen ikke er en eksklusiv aftale med leverandøren og medfører endvidere ikke en pligt for Kunden til at aftage en bestemt mængde af de(n) vare(r), der er omfattet af aftalen.
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøvirkninger Andet
Kriterier for grønne udbud Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Adgangsmuligheder for alle
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap med følgende begrundelse
Begrundelse : Udbuddet indeholder ikke begrænsninger for personer med handicap.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Referencer
Beskrivelse : UDDRAG af udbudsbetingelser pkt. 6: B. Teknisk og/eller faglig formåen Oplysninger om, hvorvidt tilbudsgiver lever op til følgende krav, som ordregiver har fastsat til teknisk og faglig formåen i medfør af § 140, stk. 1, nr. 3, udbudsloven, jf. eESPD del IV, punkt C: Minimumskrav til teknisk- og faglig formåen: o Referenceliste med angivelse af mindst én (1) og maksimalt tre (3) sammenlignelige referencer med beskrivelse af opgaven(-erne) og de leverede services, kontraktsum og aftaleperiode i de seneste 3 år. Ordregiver forbeholder sig retten til at indhente kontaktoplysninger for den konkrete reference, såfremt ordregiver finder det nødvendigt at kontakte referencen. Minimumskrav: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere én (1) sammenlignelig reference. Med sammenlignelig reference forstås levering af taletidskort til udenlandsk opkald til en anden offentlig kunde. Som dokumentation for ovenstående minimumskrav vil tilbudsgiver ved verificeringen af ESPD’et blive bedt om at fremsende en referenceliste, hvoraf ovenstående informationer skal fremgå. Der kan maksimalt angives tre (3) referencer pr. tilbudsgiver, uanset om tilbudsgiver udgøres af en enkelt virksomhed, om tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds formåen eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium). Såfremt der afgives mere end tre (3) referencer, vil ordregiver alene inddrage de første tre (3) referencer. Referencer, der ligger herudover, vil der blive set bort fra.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Referencer (samme som beskrevet foroven)
Beskrivelse : UDDRAG af udbudsbetingelser pkt. 6: B. Teknisk og/eller faglig formåen Oplysninger om, hvorvidt tilbudsgiver lever op til følgende krav, som ordregiver har fastsat til teknisk og faglig formåen i medfør af § 140, stk. 1, nr. 3, udbudsloven, jf. eESPD del IV, punkt C: Minimumskrav til teknisk- og faglig formåen: o Referenceliste med angivelse af mindst én (1) og maksimalt tre (3) sammenlignelige referencer med beskrivelse af opgaven(-erne) og de leverede services, kontraktsum og aftaleperiode i de seneste 3 år. Ordregiver forbeholder sig retten til at indhente kontaktoplysninger for den konkrete reference, såfremt ordregiver finder det nødvendigt at kontakte referencen. Minimumskrav: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere én (1) sammenlignelig reference. Med sammenlignelig reference forstås levering af taletidskort til udenlandsk opkald til en anden offentlig kunde. Som dokumentation for ovenstående minimumskrav vil tilbudsgiver ved verificeringen af ESPD’et blive bedt om at fremsende en referenceliste, hvoraf ovenstående informationer skal fremgå. Der kan maksimalt angives tre (3) referencer pr. tilbudsgiver, uanset om tilbudsgiver udgøres af en enkelt virksomhed, om tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds formåen eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium). Såfremt der afgives mere end tre (3) referencer, vil ordregiver alene inddrage de første tre (3) referencer. Referencer, der ligger herudover, vil der blive set bort fra.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 30/07/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Påkrævet
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 19/08/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse levering af taletidskort til udenlandske opkald
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Retlig form, der skal antages af en gruppe af tilbudsgivere, der får tildelt en kontrakt Se f.eks. bilag om konsortieerklæring. Der er solidarisk hæftelse og fælles repræsentant, hvis kontrakten tildeles en sammenslutning af leverandører.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Direktoratet for Kriminalforsorgen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Direktoratet for Kriminalforsorgen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Direktoratet for Kriminalforsorgen
Organisation, der behandler tilbud Direktoratet for Kriminalforsorgen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Direktoratet for Kriminalforsorgen
Registreringsnummer : 53383211
Afdeling : Koncern Indkøb
Postadresse : Strandgade 100    
By : København K
Postnummer : 1401
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Rachel Freeman
Telefon : +45 72554341
Internetadresse : https://kriminalforsorgen.dk/
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://kriminalforsorgen.dk/steder/direktoratet-for-kriminalforsorgen/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Afdeling : Koncern Indkøb
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Extra-Regio NUTS 3   ( DKZZZ )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 7bf0eb23-c4ff-4be7-a49e-712e8337ed34   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 17/07/2024   21:07:40 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 17/07/2024   21:30:35 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 434465-2024
EUT-S-nummer : 140/2024
Offentliggørelsesdato : 19/07/2024

Send til en kollega

0.063