23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Nyborg Kommune

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune


Nyborg Kommune

497443-2024 - Resultater
Danmark – Motorkøretøjer – Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
OJ S 160/2024 19/08/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Nyborg Kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
Beskrivelse Nyborg kommune ønsker at etablere et dynamisk indkøbssystem for indkøb af øvrige, fabriksnye køretøjer til kommunens afdelinger og institutioner. Øvrige køretøjer omfatter som udgangspunkt minibusser, mindre og større varebiler samt mandskabsbiler og varebiler med lad.
Identifikator for proceduren e2ade7b2-a8cf-4f1f-83cc-a1cd2a6296fb
Tidligere bekendtgørelse : 435894-2023
Intern identifikator 235922703
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Det er hensigten, at nærværende udbud skal føre til etablering af et dynamisk indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til en hver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på én eller flere kategorier.Nærværende udbud omfatter levering af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune. Udbuddet er opdelt i tre kategorier. Kategorierne er nærmere beskrevet i afsnit 2.3 Kategorier. Kravspecifikationen for de af udbuddet omfattede produkter fremgår af bilag 1 – Kravspecifikation, generelle krav samt Bilag 2A/B/C - Udkast til kravspecifikation, konkret indkøb, Kategori A/B/C.Det er ordregivers forventning, at kontraktens omsætning vil være nogenlunde ligeligt fordelt blandt de tre kategorier.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 34100000   Motorkøretøjer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 34200000   Karrosserier til motorkøretøjer; påhængsvogne eller sættevogne
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Hyrdegyden 4    
By Nyborg
Postnummer 5800
Landespecifik underafdeling (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 426 061,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
Beskrivelse : Nyborg kommune ønsker at etablere et dynamisk indkøbssystem for indkøb af øvrige, fabriksnye køretøjer til kommunens afdelinger og institutioner. Øvrige køretøjer omfatter som udgangspunkt minibusser, mindre og større varebiler samt mandskabsbiler og varebiler med lad.
Intern identifikator : 235922703
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 34100000   Motorkøretøjer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 34200000   Karrosserier til motorkøretøjer; påhængsvogne eller sættevogne
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Hyrdegyden 4    
By : Nyborg
Postnummer : 5800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 426 061,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Omkostninger
Navn : TCO
Beskrivelse : Anskaffelsespris, brændstofforbrug, miljøomkostninger og øvrige afgifter
Vægtning (pointantal, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 980 826,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn AUTOA A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2023/S 136-435894
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af resultatet 980 826,00   DKK
Udbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten S2024-12754
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 23/07/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 30/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Nyborg Kommune
Registreringsnummer : 29189722
Postadresse : Torvet 1    
By : Nyborg
Postnummer : 5800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Udbud og Indkøb
Telefon : +45 63337000
Fax : +45 63337001
Internetadresse : http://www.nyborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : AUTOA A/S
Registreringsnummer : 33249381
Postadresse : Grenåvej 26    
By : Randers SØ
Postnummer : 8960
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : AUTOA A/S
E-mail : jpa@autoa.dk
Telefon : 40448249
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 23bb50a2-1e29-414d-b37c-9c5258c3d311   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 16/08/2024   08:18:03 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 16/08/2024   11:20:12 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 497443-2024
EUT-S-nummer : 160/2024
Offentliggørelsesdato : 19/08/2024

Send til en kollega

0.078