1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Stoholm Fjernvarmeværk
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Levering og etablering af elkedel og akkumuleringstank til Stoholm Fjernvarmeværk A.M.B.A
Beskrivelse
:
Stoholm Fjernvarmeværk A.m.b.a. ønsker at etablere en ny spids- og reservelast forsyning, der skal udføres som en 12 MW 10 kV elkedel i totalentreprise. Til driftsoptimering etableres en 3500 m3 akkumuleringstank med en udvendig højde på ca. 22 m. Endvidere skal der etableres tracéer til mellemspænding, fjernvarme, dataforbindelser og samkøring med eksisterende varmecentral. Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud jf. Forsyningsvirksomhedsdirektivet, direktiv 2014/25/EU.
Identifikator for proceduren
:
0b7b54bb-57d0-43df-b854-7dfceab236e6
Tidligere bekendtgørelse
:
0d8f4b36-5b45-4ec2-8b5d-0052d4d9b7e6-01
Intern ID
:
292450
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
44611400
Lagertanke
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
51810000
Installation af tanke,
42161000
Varmtvandskedler
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Industrivej 16
By
:
Stoholm
Postnummer
:
7850
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
16 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Levering og etablering af elkedel og akkumuleringstank til Stoholm Fjernvarmeværk A.M.B.A
Beskrivelse
:
Stoholm Fjernvarmeværk A.m.b.a. ønsker at etablere en ny spids- og reservelast forsyning, der skal udføres som en 12 MW 10 kV elkedel i totalentreprise. Til driftsoptimering etableres en 3500 m3 akkumuleringstank med en udvendig højde på ca. 22 m. Endvidere skal der etableres tracéer til mellemspænding, fjernvarme, dataforbindelser og samkøring med eksisterende varmecentral. Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud jf. Forsyningsvirksomhedsdirektivet, direktiv 2014/25/EU.
Intern ID
:
292450
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Bygge og anlæg
Primær klassifikation
(
cpv
):
44611400
Lagertanke
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
51810000
Installation af tanke,
42161000
Varmtvandskedler
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varighed
:
1
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
16 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Tilbudsgivers opmærksomhed henledes på, at der i kontraktgrundlaget henvises til krav om anvendelse af personer under oplæring til brug for installationsarbejdet. Kravet fremgår i Udkast til totalentreprisekontrakt afsnit 17.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Stoholm Fjernvarmeværk
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
22 220 042,92
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
AKTIVE ENERGI ANLÆG A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
22 220 042,92
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Ja
Underentrepriseværdien er kendt
:
nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt
:
nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
1
Titel
:
Levering og etablering af elkedel og akkumuleringstank til Stoholm Fjernvarmeværk A.M.B.A
Dato for indgåelse af kontrakten
:
30/09/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Stoholm Fjernvarmeværk
Registreringsnummer
:
68738016
Postadresse
:
Industrivej 16
By
:
Stoholm Jyll
Postnummer
:
7850
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Christina Gadegaard Lind
Telefon
:
28104865
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
AKTIVE ENERGI ANLÆG A/S
Registreringsnummer
:
28098197
Postadresse
:
Industrivej Syd 11
By
:
Herning
Postnummer
:
7400
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7021 0150
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
9f694c4c-ad04-4823-bd5f-445f7a9ab289
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
01/10/2024
11:14:38 (UTC+2)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
591945-2024
EUT-S-nummer
:
192/2024
Offentliggørelsesdato
:
02/10/2024