Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
EU-udbud på maskinvedligeholdelse m.m. på Svendborg Havns skibe
(17.02.2017)
Petersen & Sørensen Motorværksted A/S
Frederiksø 14
5700 Svendborg
EU-udbud på maskinvedligeholdelse m.m. på Svendborg Havns skibe
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Martin Fuglkjær Møller
E-mail: martin.moller@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62872257.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg-havn.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
Telefon: +45 63133700
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62872257.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud på maskinvedligeholdelse m.m. på Svendborg Havns skibe.
Udbuddet vedrører rammeaftale på maskinvedligeholdelse af Svendborg Havns skibe, herunder
— M/F Højestene
— M/S Helge
— M/F Hjortøboen
— Svendborg Pilot.
Der vil udover maskinvedligehold også i mindre omfang skulle foretages stålarbejder på skibene, herunder udskiftning af plader eller reparation af ramper.
Dokning er ikke omfattet af udbuddet.
Svendborg.
For nærmere beskrivelse af ydelser og leverancer i den udbudte rammeaftale henvises til udkast til rammeaftale indeholdende kravspecifikation af arbejdets udførelse, Tilbudsliste (bilag 3) samt Tekniske specifikationer på skibene (bilag 5).
Arbejdsklausuler samt CSR-krav er gældende for udførelse af kontrakten.
Samtlige frivillige udelukkelsesgrunde i henhold til Udbudslovens § 137 er gældende, og kan medføre udelukkelse af tilbudsgiver.
Tilbudsgivere opfordres til hurtigst muligt og senest d. 9. december kl. 12:00, at fremsende afklarende spørgsmål til udbudsmaterialet.
For nærmere information om betingelserne for afgivelse af tilbud, henvises til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren forpligter sig til overholdelse af Svendborg Kommunes arbejdsklausuler og CSR-krav.
Del IV: Procedure
Mercell.
Der er ikke adgang til overværelse af åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
2020.
Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere information om udbuddet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk