Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ballerup Kommune
Vindere
Delaftale 1 — Visiterede borgere i eget hjem
(11.05.2017)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-12-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 10-01-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 23-12-2016
Time: 13:00
Læses:
Dato: 10-01-2017
Time: 13:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 10-01-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-01-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 10-01-2017
Time: 13:00
Læses:
Dato: 17-01-2017
Time: 13:00
Ordregiver tildeler rammeaftalen til en leverandør pr. delaftale.
Delaftale 1 — Allerød, Ballerup, Fredensborg og Halsnæs Kommune
Delaftale 2 — Frederikssund Kommune
Delaftale 2 er blevet annulleret idet der ikke kunne fremskaffes en fritvalgsleverandør.
Vask af eget tøj — visiterede borgere
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Sarah Nialusen
E-mail: sarn@balk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62769749.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Allerød
Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.alleroed.dk
Fredensborg
Danmark
E-mail: fredensborg@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fredensborg.dk
Frederikssund
Danmark
E-mail: epost@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.frederikssund.dk
Halsnæs
Danmark
E-mail: mail@halsnaes.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.halsnaes.dk
Ballerup
Danmark
E-mail: borger@balk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ballerup.dk
Del II: Genstand
Vask af eget tøj — visiterede borgere.
Udbuddet omfatter vask af visiterede borgeres tøj og linned. Den samlede anskaffelse af vurderet til en værdi på ca. 6 500 000 DKK. Aftalens løbetid er fra den 1.5.2017 til den 30.4.2020, med option på 1 x 12 måneder.
Formålet med udbuddet er, at yde hjælp, til vask af visiterede borgers tøj og linned i henhold til serviceloven. Tilbudsgivers opgave er at varetage opgaven vedr. afhentning, vask, pakning og aflevering af visiterede borgeres tøj og linned.
Følgende fem kommuner (herefter samlet benævnt Ordregiver) er gået sammen om at udbyde vaskeordning af tøj og linned til visiterede borgere i kommunerne: Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Fredensborg Kommune, Frederikssund Kommune og Halsnæs Kommune Udbuddet er opdelt i to delaftaler som følger:
Delaftale 1 — Visiterede borgere i eget hjem
Delaftale 2 — Visiterede borgere i eget hjem, beboere på omsorgscentre, samt borgere på rehabiliteringsafdeling.
Delaftale 1 — Visiterede borgere i eget hjem
Udbuddet omfatter den del af praktisk bistand, der vedrører vask af tøj og linned hos visiterede borgere i eget hjem. Ydelsen omfatter afhentning, vask, pakning og aflevering i sådan stand at borgeren uden videre kan benytte tøjet. Det betyder at tøjet ikke må være krøllet.
Delaftale 1 omfatter følgende 4 kommuner, Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Fredensborg Kommune og Halsnæs Kommune.
Option på forlængelse på 1 x 12 måneder.
Delaftale 2 — Visiterede borgere i eget hjem, beboere på omsorgscentre, samt borgere på rehabiliteringsafdeling
Udbuddet omfatter den del af praktisk bistand, der vedrører vask af tøj og linned hos visiterede borgere i eget hjem, beboere på omsorgscentre, samt borgere på rehabiliteringsafdeling. Ydelsen omfatter afhentning, vask, pakning og aflevering i sådan stand at borgeren uden videre kan benytte tøjet. Det betyder at tøjet ikke må være krøllet.
Delaftale 2 gælder for Frederikssund Kommune.
Option på forlængelse på 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der indhentes efterfølgende en Serviceattest fra den tilbudsgiver, som Ordregiver påtænker at tildele kontrakten til.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver tildeler rammeaftalen til en leverandør pr. delaftale.
Delaftale 1 — Allerød, Ballerup, Fredensborg og Halsnæs Kommune
Delaftale 2 — Frederikssund Kommune.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk