Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Delkontrakt 1
(07.03.2017)
Matrix Group ApS
Vallensbæk
(07.03.2017)
Gobo & Highlight A/S
Aarhus
(07.03.2017)
Gobo & Hightligt A/S
Aarhus
(07.03.2017)
Dansk Mobilscene A/S
Højbjerg
(07.03.2017)
Light Partner ApS
Herning
(07.03.2017)
Light Partner ApS
Herning
(07.03.2017)
Atendi A/S
Rødovre
(07.03.2017)
Light Partner ApS
Herning
Levering af Udstyr for scenebelysning, kontrol samt intercom til Musikhuset
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Iben Merete Toftvang
E-mail: ibmt@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63308198.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Del II: Genstand
Levering af Udstyr for scenebelysning, kontrol samt intercom til Musikhuset.
Udbuddet omfatter levering af udstyr for scenebelysning, kontrol samt intercom til Musikhuset.
Delaftale 1
Rammeaftale om levering af LED Profil Movinglights til scenebelysning i Store sal og Rytmisk sal.
Delaftale 2
Rammeaftale om levering af Zoom profiler til scenebelysning i Store sal.
Delaftale 3
Rammeaftale om levering af Følgespot til Store sal.
Delaftale 4
Rammeaftale om levering af Konsoller for redundans til eksisterende konsoller.
Delaftale 5
Rammeaftale om levering af Noder til DMX netværk.
Delaftale 6
Rammeaftale om levering af Truss til Store sal.
Delaftale 7
Rammeaftale om levering af trådløs samt kablet Intercom til Store sal.
Delaftale 8
Rammeaftale om levering af LED Wash Movinglights til scenebelysning i Store sal og Rytmisk sal.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk