23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Drift og vedligeholdelse af Vejbelysnings- og signalanlæg


Fællesindkøb Midt

698258-2024 - Resultater
Danmark – Vedligeholdelse af vejbelysning – Drift og vedligeholdelse af Vejbelysnings- og signalanlæg
OJ S 223/2024 15/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail swch@fikm.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Odder Kommune
E-mail swch@fikm.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Drift og vedligeholdelse af Vejbelysnings- og signalanlæg
Beskrivelse Odder Kommune udbyder drift og vedligeholdelse af kommunens vejbelysnings- og signalanlæg. Belysningsanlægget består af følgende: • Cirka 5000 master med armaturer, heraf 122 pullerter • 102 tændskabe • 15 Profort styringer ellers astroure i hovedskabe • 300-500 m luftledning • Kabelanlægget består af 5x2,5 og 6 mm Af ovenstående er 8 master med armaturer og 1 skab på Tunø. Julebelysningen består af følgende: • Ca. 100 stk LED julekugler, monteret enkeltvis eller parvis på wire • Ca. 21 stk juletræskæder der opsættes på juletræer Signalanlæg indgår i udbuddet og består af 5 anlæg alle beliggende i Odder by.
Identifikator for proceduren 4760f632-b20c-4e56-8c21-ecb2d3906b1f
Tidligere bekendtgørelse : b3239388-4e48-468a-919f-0a3154b9cd08-01
Intern ID 88.00.00-P00-17-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning, 45316000   Installation af belysning og elektriske signalanlæg, 50232000   Vedligeholdelse af vejbelysning og trafikfyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Hele Odder Kommune.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger I henhold til Udbudslovens § 134 a skal en ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Drift og vedligeholdelse af Vejbelysnings- og signalanlæg
Beskrivelse : Odder Kommune udbyder drift og vedligeholdelse af kommunens vejbelysnings- og signalanlæg. Belysningsanlægget består af følgende: • Cirka 5000 master med armaturer, heraf 122 pullerter • 102 tændskabe • 15 Profort styringer ellers astroure i hovedskabe • 300-500 m luftledning • Kabelanlægget består af 5x2,5 og 6 mm Af ovenstående er 8 master med armaturer og 1 skab på Tunø. Julebelysningen består af følgende: • Ca. 100 stk LED julekugler, monteret enkeltvis eller parvis på wire • Ca. 21 stk juletræskæder der opsættes på juletræer Signalanlæg indgår i udbuddet og består af 5 anlæg alle beliggende i Odder by.
Intern ID : 88.00.00-P00-17-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning, 45316000   Installation af belysning og elektriske signalanlæg, 50232000   Vedligeholdelse af vejbelysning og trafikfyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Hele Odder Kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : I henhold til Udbudslovens § 134 a skal en ordregiver udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal indtaste sine stk.- og timepriser i bilag 3 – Tilbudsliste. Når tilbudsgiver har udfyldt alle de krævede celler, udregnes en samlet evalueringssum automatisk i bilaget.
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet Kvalitet har 2 delkriterier, som vægter ligeligt. - Sikring af hurtig udbedring af fejl. Der ønskes en beskrivelse af, hvordan tilbudsgiver sikrer en hurtig og effektiv udbedring af fejl inden for responstiderne i SAB. Tilbudsgiver kan for eksempel beskrive sin interne organisering, faglige kompetencer, vagtordning, reservedelslager og så videre. Jo mere konkret og forpligtende tilbudsgivers besvarelse er, desto bedre. Jo mere konkret og forpligtende tilbudsgivers besvarelse er, desto bedre. - Kendskab til kommunens vejbelysningsanlæg. Der ønskes en beskrivelse af, hvordan tilbudsgiver vil opbygge et kendskab til kommunens vejbelysningsanlæg i perioden op til kontrakten træder i kraft, så tilbudsgiver er klar til at løfte opgaven fra dag 1. Yderligere ønskes en beskrivelse af, hvordan kendskabet vedligeholdes i kontraktperioden. Beskrivelsen kan blandt andet omfatte primær driftsperson, fastholdelse af medarbejdere med videre. Jo mere konkrete tiltag desto bedre. One point of contact vægtes positivt.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Der ønskes en beskrivelse af, hvordan tilbudsgiver arbejder med bæredygtighed i forbindelse med udførelse af kontrakten. Beskrivelsen kan blandt andet omfatte - Hvordan tilbudsgiver vil sikre mest mulig drift af opgaverne ved hjælp af el-værktøj og el-biler. Beskrivelsen kan for eksempel inkludere tilbudsgivers nuværende brug af el-værktøj og el-biler, samt tilbudsgivers forpligtende fremtidige planer. - Hvordan tilbudsgiver planlægger udførelsen af drift- og vedligeholdelsesopgaver med henblik på minimering af kørsel - Affaldshåndtering - Reduce, reuse, recycle Det vægtes positivt at tilbudsgiver har konkrete og forpligtende tiltag i sin beskrivelse, og at der anvendes en høj grad af el-værktøj og -biler.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer : ORG-null
Postadresse : Chr M Østergaards Vej 4    
By : Horsens
Postnummer : 8700
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Stine Westerboe Cheng
E-mail : swch@fikm.dk
Telefon : 76292023
Internetadresse : https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Odder Kommune
Registreringsnummer : 32264328
Postadresse : Rådhusgade 3    
By : Odder
Postnummer : 8300
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : swch@fikm.dk
Telefon : 79262023
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : b1fae3ea-1468-4c92-b4bf-427c40a13690   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/11/2024   09:23:15 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 14/11/2024   11:32:24 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 698258-2024
EUT-S-nummer : 223/2024
Offentliggørelsesdato : 15/11/2024

Send til en kollega

0.031