23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Ringkøbing-Skjern Kommune

Udbud service brandtekniske installationer


Ringkøbing-Skjern Kommune

775699-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger – Udbud service brandtekniske installationer
OJ S 246/2024 18/12/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Ringkøbing-Skjern Kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud service brandtekniske installationer
Beskrivelse Udbuddet omfatter lovpligtig service af brandtekniske installationer. Brandtekniske installationer dækker her over ABA, AVS, AVA, ABDL, ABV, sikkerhedsbelysning samt elsikkerhedsattester
Identifikator for proceduren 6e21c60a-adba-4583-889c-023edbb2efc4
Intern ID 278ZK2WEU
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 31625200   Brandalarmsystemer, 31518200   Nødbelysningsudstyr, 45331210   Arbejde i forbindelse med ventilationsanlæg
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 600 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Udbud service brandtekniske installationer
Beskrivelse : Dette udbud omfatter udførelse af lovpligtig service samt nødvendige reparationer på brandtekniske installationer samt udarbejdelse af elsikkerhedsattester i forsamlingslokaler i alle Ringkøbing-Skjern Kommunes bygninger. Brandtekniske installationer dækker Automatiske brandalarmeringsanlæg, automatiske sprinkleranlæg, automatiske varslingsanlæg, automatiske brandventilationsanlæg, automatiske branddørslukningsanlæg samt sikkerhedsbelysning.
Intern ID : 278ZK2WEU
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 31625200   Brandalarmsystemer, 45331210   Arbejde i forbindelse med ventilationsanlæg
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Efter udløbet af den aftalte periode, kan aftalen forlænges med et år.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varigheds slutdato 31/12/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 14/02/2025   12:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 35   Døgn
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Klagenævnet for udbud
Organisation, der behandler tilbud Ringkøbing-Skjern Kommune
TED eSender Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Publications Office of the European Union
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Ringkøbing-Skjern Kommune
Registreringsnummer : 29189609
Afdeling : Ejendomscentret
Postadresse : Smed Sørensens Vej 1    
By : Ringkøbing
Postnummer : 6950
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Ejendomscentret
Telefon : +45 99741535
Internetadresse : https://www.rksk.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://my.ibinder.com/etendering/060bfb2f-7ed1-4215-89e1-8b31b63b54dd/tenders/278ZK2WEU/public
Andre kontaktpunkter :
Officielt navn : iBinder Danmark Aps
Postadresse : Produktionsvej 12    
By : Glostrup
Postnummer : 2600
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Telefon : +45 89887830
Internetadresse : https://www.ibinder.com
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://my.ibinder.com/etendering/060bfb2f-7ed1-4215-89e1-8b31b63b54dd/tenders/278ZK2WEU/public
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der behandler tilbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Internetadresse : https://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Internetadresse : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 72327b0b-c1aa-4a3a-bc71-033fc5168f40   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 17/12/2024   09:00:44 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 775699-2024
EUT-S-nummer : 246/2024
Offentliggørelsesdato : 18/12/2024

Send til en kollega

0.046