Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Levering af beklædningsordning, rygsække, opbevaringsskabe samt IT-system til Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune
(03.05.2017)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Levering af beklædningsordning, rygsække, opbevaringsskabe samt IT-system til Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Zanchetta
E-mail: cz@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64411459.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64411459.aspx
Del II: Genstand
Levering af beklædningsordning, rygsække, opbevaringsskabe samt IT-system til Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune.
Levering af beklædningsordning, rygsække, opbevaringsskabe samt IT-system til Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune.
Aarhus Kommune.
Udbuddet omfatter levering af leje og vask af beklædning og rygsække til medarbejderne i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg i Aarhus Kommune (herefter benævnt MSO). Herudover leje og supplerende køb af opbevaringsskabe til den rene beklædning samt tilslutning til et webbaseret IT-system til de beklædningsansvarlige til håndtering af beklædningsordningen.
Der anvendes frivillige udelukkelsesgrunde, jf. Bilag 5 — ESPD, Udbuddet omfatter desuden arbejdsklausuler, uddannelsesklausuler samt socialt ansvar.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk