23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

DSB

Service af kraner, anhugningsgrej og faldsikring samt indkøb af reservedele


DSB

27302-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af løftekraner – Service af kraner, anhugningsgrej og faldsikring samt indkøb af reservedele
OJ S 10/2025 15/01/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn DSB
E-mail amnoah@dsb.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Service af kraner, anhugningsgrej og faldsikring samt indkøb af reservedele
Beskrivelse DSB’s værkstedvedligehold er en central enhed, der varetager driftsstøtte og sikre at driftsværkstederne kan vedligeholde, reparere og klargøre tog. Dette inkluderer også opgaver for klargøringscentre rundt om i landet. For at opretholde driftssikkerheden og sikre, at alle procedurer overholder gældende lovgivning, ønsker DSB Infrastruktur (Ordregiver) en aftale på service af kraner, anhugningsgrej og faldsikringsudstyr, samt indkøb af reservedele. Aftalen vil omfatte udførelse af lovpligtige eftersyn og opfølgende reparationer af udstyr, samt indkøb af reservedele, hvilket er essentielt for at sikre en sikker og effektiv drift. Leverandøren (Tilbudsgiver) skal sikre, at alle serviceaktiviteter udføres i overensstemmelse med gældende lovgivning og standarder for sikkerhed og kvalitet. Dette inkluderer planlægning og udførelse af regelmæssige eftersyn, dokumentation af eftersyn og reparationer samt rapportering af eventuelle fund og anbefalinger til DSB. Derudover skal leverandøren være i stand til at håndtere akutte reparationer, som måtte opstå uventet, for at sikre driftssikkerheden af udstyret.
Identifikator for proceduren 9225a024-6d35-42d0-b448-419daa900045
Intern ID A-25560
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som "udbud med forhandling", hvilket indebærer, at interesserede økonomiske aktører ansøger om at blive prækvalificeret til at afgive et indledende tilbud, som efterfølgende kan danne grundlag for en forhandling. Udbudsfaserne er således: I. ansøgningsfase II. indledende tilbudsfase III. forhandlingsfase IV. anden tilbudsfase V. evt. anden forhandlingsfase VI. tildeling Det bemærkes, at ordregiver kan vælge at tildele kontrakten på baggrund af det første indledende tilbud. Udbudsproceduren er nærmere beskrevet i udbudsbetingelser (udbudsbetingelser med forhandling samt bilag B - ydereligere oplysninger).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 50531500   Reparation og vedligeholdelse af løftekraner
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 42419100   Dele til kraner, 42420000   Spande, skovle, grabber og gribere til kraner og gravemaskiner, 44212200   Tårne, gittermaster, løftekraner og master, 44212210   Løftekraner, 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Der prækvalificeres 3 økonomiske aktører til at gå videre til tilbudsfasen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Rent nationale udelukkelsesgrunde Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Service af kraner, anhugningsgrej og faldsikring samt indkøb af reservedele
Beskrivelse : DSB’s værkstedvedligehold er en central enhed, der varetager driftsstøtte og sikre at driftsværkstederne kan vedligeholde, reparere og klargøre tog. Dette inkluderer også opgaver for klargøringscentre rundt om i landet. For at opretholde driftssikkerheden og sikre, at alle procedurer overholder gældende lovgivning, ønsker DSB Infrastruktur (Ordregiver) en aftale på service af kraner, anhugningsgrej og faldsikringsudstyr, samt indkøb af reservedele. Aftalen vil omfatte udførelse af lovpligtige eftersyn og opfølgende reparationer af udstyr, samt indkøb af reservedele, hvilket er essentielt for at sikre en sikker og effektiv drift. Leverandøren (Tilbudsgiver) skal sikre, at alle serviceaktiviteter udføres i overensstemmelse med gældende lovgivning og standarder for sikkerhed og kvalitet. Dette inkluderer planlægning og udførelse af regelmæssige eftersyn, dokumentation af eftersyn og reparationer samt rapportering af eventuelle fund og anbefalinger til DSB. Derudover skal leverandøren være i stand til at håndtere akutte reparationer, som måtte opstå uventet, for at sikre driftssikkerheden af udstyret.
Intern ID : A-25560
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 50531500   Reparation og vedligeholdelse af løftekraner
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 42419100   Dele til kraner, 42420000   Spande, skovle, grabber og gribere til kraner og gravemaskiner, 44212200   Tårne, gittermaster, løftekraner og master, 44212210   Løftekraner, 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten omfatter forlængelsesoption.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver har option på at forlænge kontrakten på uændrede vilkår på 24 måneder af 2 omgange. Dvs. 2x24 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Der prækvalificeres 3 økonomiske aktører til at gå videre til tilbudsfasen.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Gennemsnitlig årsomsætning
Beskrivelse Minimumskrav: Som minimumskrav kræves der, at ansøger i de seneste 3 disponible regnskabsår har en gennemsnitlig årlig omsætning på 5.000.000,00 kr. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen, beregnes omsætningen som ansøgerens og disse andre enheders samlede gennemsnitligt omsætning i hver af de 3 seneste disponible årsrapporter/årsregnskaber. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes omsætningen som virksomhedernes samlede omsætning i hver af de 3 seneste disponible årsrapporter/årsregnskaber.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn EBIT-margin
Beskrivelse Minimumskrav: Som minimumskrav kræves der, at ansøger har en gennemsnitlig EBIT-margin på mindst 5 % i de seneste 3 disponible årsrapporter/årsregnskaber. EBIT-margin beregnes som (EBIT/Omsætning) * 100. Hvis ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen, beregnes EBIT margin som ansøgerens og disse andre enheders samlede EBIT i forhold til deres samlede omsætning, udregnet i procent i de seneste 3 disponible regnskabsår. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes EBIT margin som virksomhedernes samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiver, udregnet i procent i de seneste 3 disponible årsrapporter/årsregnskaber. Oplysningerne angives i ESPD.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Soliditetsgrad
Beskrivelse Minimumskrav: Som minimumskrav kræves der, at ansøger har en gennemsnitlig soliditetsgrad på mindst 10 % i de seneste 3 disponible årsrapporter/regnskabsår. Soliditetsgraden beregnes som virksomhedens samlede egenkapital i forhold til virksomhedens samlede aktiver, udregnet i procent. Soliditetsgraden udregnes således som (samlede egenkapital/samlede aktiver) x 100 = soliditetsgrad. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen, beregnes soliditetsgraden som ansøgerens og disse andre enheders samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiver, udregnet i procent. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) beregnes soliditetsgraden som virksomhedernes samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiver, udregnet i procent. Oplysningerne angives i ESPD.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Ansøger skal som minimum indsende 3 referencer udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Ved ”udført indenfor de seneste 3 år” forstås, - at opgaven kan være påbegyndt tidligere end 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud, såfremt kontrakten er afsluttet indenfor de seneste 3 år, - at opgaven fortsat pågår på tidspunktet for offentliggørelse af nærværende udbud (det vil alene være den del af ydelserne, der allerede er udført på ansøgningstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen), eller - at opgaven er påbegyndt og afsluttet indenfor de seneste 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud. Hver reference bedes indeholde: - navn på kunden samt kontakt oplysninger - en beskrivelse af kunden, - kontraktværdi, - kontraktperiode (dato for leverancens påbegyndelse og afslutning). Såfremt dette ikke muligt, f.eks. fordi leverancerne er udført løbende i henhold til en rammeaftale, bedes ansøger i beskrivelsen af leverancen angive, hvordan datoen er angivet. - beskrivelse af de leveret ydelser Ansøgere med mest relevante referencer udvælges til prækvalifikation. Mest relevante referencer identificeres ved en vurdering, hvor ordregiver lægger vægt på, at referencer viser: - Erfaring med levering af ydelser, der svarer til de efterspurgte ydelser. - I hvor høj grad de konkrete referencekunder har en størrelse og kompleksitet svarende til ordregivers. Der prækvalificeres 3 økonomiske aktører til at gå videre til tilbudsfasen.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet "Kvalitet" vægter 60 %. Tildelingskriterium "Kvalitet", herunder tildeling af point og evaluering, står nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne (Bilag A - Tilbudsevaluering).
Vægtning (pointantal, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet "Pris" vægter 40 %. Underkriteriet pris har to delkriterier, herunder "enhedspriser" og "timepriser. Enhedspriser vægter 60 %, hvoraf timepriser vægter 40 %. Tildelingskriterium "Pris", herunder tildeling af point og evaluering, står nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne (Bilag A - Tilbudsevaluering).
Vægtning (pointantal, præcis) : 40
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 13/02/2025   12:00:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse I kontrakten er der taget hensyn til samfundsansvar i overensstemmelse med de konventioner, der danner grundlag for principperne i FN's Global Compact, samt OECD's retningslinjer for multinationale virksomheder. Desuden er der indført kontraktmæssige krav i henhold til ILO-konvention nr. 94 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter samt cirkulære nr. 9471 af 30. juni 2014. Kontrakten omfatter også overholdelse af DSB's etiske retningslinjer, samt kædeansvar.
Oplysninger om finansiering og betaling Der henvises til påkrævet elektronisk fakturering og mulighed for elektronisk ordre i henhold til lovbekendtgørelse nr. 798 af 28. juni 2007 om offentlige betalinger m.v. med senere ændringer. Lovbekendtgørelsen kan hentes på: www.retsinformation.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren DSB
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævnet for Udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : DSB
Registreringsnummer : 25050053
Postadresse : Telegade 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Amina Ahmed
E-mail : amnoah@dsb.dk
Telefon : +45 24683569
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 428f0400-2b43-47ee-86d6-98f8f62db382   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/01/2025   14:15:26 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 13/01/2025   14:16:45 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 27302-2025
EUT-S-nummer : 10/2025
Offentliggørelsesdato : 15/01/2025

Send til en kollega

0.032