23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Nyborg Kommune

Drift og vedligehold af vejbelysning i Nyborg Kommune


Nyborg Kommune

28858-2025 - Resultater
Danmark – Vedligeholdelse af vejbelysning – Drift og vedligehold af vejbelysning i Nyborg Kommune
OJ S 10/2025 15/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Nyborg Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Drift og vedligehold af vejbelysning i Nyborg Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører daglig drift og vedligehold af samtlige vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune, inkl. P-pladser, Nyborg Marina og idrætsanlæg. Opgaven udbydes inklusiv beredskab, udbedring af fejl og mangler samt udførelse af eftersyn og gruppeudskiftninger.Udover vejbelysningsanlæg omfatter kontrakten ligeledes ”ydre anlæg” på signalanlæg samt Torontoanlæg og Skoleblink i kommunen.Opgaver igangsættes af kommunens driftsansvarlige, og der afregnes efter udført arbejde.
Identifikator for proceduren f500394e-711c-4c86-a8ad-d5e2d5ce5065
Tidligere bekendtgørelse : 34cb4cc9-b5af-46f1-b14f-bfce5f8e8a97-01
Intern ID 239950100
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt EU udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Nyborg Kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 895 843,50   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 895 843,50   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: • Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Denne må maksimalt være udstedt 6 før tilbudsfristen. • Dokumentation for gældende autorisation, jf. afsnit 4.2 • Tilbudsgivers årsregnskab(-er) med anvisning af efterspurgte data jf. afsnit 4.3 eller tilsvarende revisionserklæring. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Drift og vedligehold af vejbelysning i Nyborg Kommune
Beskrivelse : Udbuddet vedrører daglig drift og vedligehold af samtlige vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune, inkl. P-pladser, Nyborg Marina og idrætsanlæg. Opgaven udbydes inklusiv beredskab, udbedring af fejl og mangler samt udførelse af eftersyn og gruppeudskiftninger.Udover vejbelysningsanlæg omfatter kontrakten ligeledes ”ydre anlæg” på signalanlæg samt Torontoanlæg og Skoleblink i kommunen.Opgaver igangsættes af kommunens driftsansvarlige, og der afregnes efter udført arbejde.
Intern ID : 239950100
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50232100   Vedligeholdelse af vejbelysning
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34993000   Vejbelysning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Nyborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2025
Varigheds slutdato 31/01/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 895 843,50   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 895 843,50   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Samlet tilbudssum
Beskrivelse : samlet tilbudssum jf. Udbudsbilag A - Tilbudsliste
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Beskrivelse af driftsopgaven
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal udarbejde beskrivelse af tilbudsgivers løsning af driftsopgaven, herunder beredskab, vagtordning, fejlregistrering og fejl håndtering. Beskrivelsen skal ligeledes indeholde: • Brug af elektronisk løsning for fejlregistrering/fejldatabase • Fejlhåndtering - fejllog • Håndtering af udbedringer af fejl og mangler • Sporbarhed • Brugervenlighed for kommunen og for borger henvendelser. • Beskrivelse af miljøforhold o Herunder valg af biler til opgaven, miljøklasse, forurening fra biler, affalds-håndtering, sortering af affald. Alle lastbiler, kurvevogne mm. skal være forsynet med minimum EURO VI motor.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Specifikke kompetencer og erfaring
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal udarbejde en beskrivelse af den faglige kapacitet, som vil være til rådighed for løsning af opgaven. Tilbudsgiver skal indsende CV’er for relevante nøglemedarbejdere hos virksomheden samt eventuelle underleverandører, minimum for projektleder, entrepriseleder og udførende medarbejdere tilknyttet Nyborg Kommune samt for eventuelle øvrige udvalgte medarbejdere, som påtænkes at skulle deltage i opgaven.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Nyborg Kommune
Organisation, der udfører betalingen Nyborg Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Nyborg Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 12 895 843,50   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 12 895 843,50   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 12 895 843,50   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 9 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 12 895 843,50   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ENERGI FYN ERHVERV A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 611677-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 12 895 843,50   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 611677-2024
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 26/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Nyborg Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Nyborg Kommune
Registreringsnummer : 29189722
Postadresse : Torvet 1    
By : Nyborg
Postnummer : 5800
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Udbud og Indkøb
Telefon : +45 63337000
Fax : +45 63337001
Internetadresse : http://www.nyborg.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : ENERGI FYN ERHVERV A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 25500210
Postadresse : Sanderumvej 16    
By : Odense SV
Postnummer : 5250
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : ENERGI FYN ERHVERV A/S
Telefon : +4570131900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Vinderen er noteret på et reguleret marked
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 258be8f4-a1fc-4c0f-bbe8-183e0ab60822   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/01/2025   14:59:34 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 14/01/2025   06:49:52 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 28858-2025
EUT-S-nummer : 10/2025
Offentliggørelsesdato : 15/01/2025

Send til en kollega

0.062