1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aalborg kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2025-2029
Beskrivelse
:
Aalborg Kommune, By og Land, udbyder entreprisen ”Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2025-2028 omfattende: Ordinær tømning af ca. 50.000 rendestensbrønde (Ø300 mm og Ø600 mm). Opgaven forventes at have et årligt omfang på ca. 25.000 brønde. Ekstra tømninger af rendestensbrønde, forventet årligt omfang på ca. 300 opgaver. Tømning af sandfangsbrønde (≥ Ø1000 mm), primært uden for byområder, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver. TV-inspektion af afvandingsledninger, forventet årligt omfang: 10 - 20 opgaver. Spuling af stikledninger og rørunderføringer, forventet årligt omfang ca. 50 opgaver. Rensning af aquadræn, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver. Eftersyn og tømning af pumpebrønde, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver.
Identifikator for proceduren
:
ed75d224-5d59-4bef-b8ad-c629f2b928f1
Tidligere bekendtgørelse
:
759013-2024
Intern ID
:
346390
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90640000
Rensning og tømning af nedløbsbrønde
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
50230000
Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser vedrørende veje og andet udstyr
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
6 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
9 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2025-2029
Beskrivelse
:
Aalborg Kommune, By og Land, udbyder entreprisen ”Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2025-2028 omfattende: Ordinær tømning af ca. 50.000 rendestensbrønde (Ø300 mm og Ø600 mm). Opgaven forventes at have et årligt omfang på ca. 25.000 brønde. Ekstra tømninger af rendestensbrønde, forventet årligt omfang på ca. 300 opgaver. Tømning af sandfangsbrønde (≥ Ø1000 mm), primært uden for byområder, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver. TV-inspektion af afvandingsledninger, forventet årligt omfang: 10 - 20 opgaver. Spuling af stikledninger og rørunderføringer, forventet årligt omfang ca. 50 opgaver. Rensning af aquadræn, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver. Eftersyn og tømning af pumpebrønde, forventet årligt omfang ca. 25 opgaver.
Intern ID
:
346390
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90640000
Rensning og tømning af nedløbsbrønde
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
50230000
Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser vedrørende veje og andet udstyr
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/03/2025
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
6 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres på grundlag af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Aalborg kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
8 747 689,20
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
LEIF M. JENSEN A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
85747
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
8 747 689,20
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
85747
Titel
:
Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2025-2029 / LEIF M. JENSEN A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
14/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
27/01/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Aalborg kommune
Registreringsnummer
:
29189420
Postadresse
:
Boulevarden 13
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Lise Gansted-Mortensen
Telefon
:
+45 99313131
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
LEIF M. JENSEN A/S
Registreringsnummer
:
42078514
Postadresse
:
Sydvestvej 70
By
:
Glostrup
Postnummer
:
2600
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
54348550
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
fed431cd-88f4-4321-aedd-972a8beb62b8
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
29/01/2025
10:21:47 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
64404-2025
EUT-S-nummer
:
21/2025
Offentliggørelsesdato
:
30/01/2025