Fakta om udbudet
Udbyder
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Hovedeftersyn af Hirsholm
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
16287180
Lautrupbjerg 1
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Jens Vilhelm Rothe
E-mail: fmi-ja-s117@mil.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62898499.aspx
Del II: Genstand
Hovedeftersyn af Hirsholm.
Opgaven vedrører et hovedeftersyn af Hirsholm. Opgaven omfatter bl.a. dokning og bundsyn, ud- og indvendige malerarbejder, reparations- og vedligeholdelsesarbejder på skrog og aptering samt generelle eftersyns-, vedligeholdelses- og reparationsarbejder af fartøjets mekaniske systemer og komponenter. Skibet er en glasfiber sandwich konstruktion og har hjemhavn i Frederikshavn. Skibet er til rådighed for eftersyn i perioden fra den 4.4.2017 til den 18.5.2017.
Se afsnit II.1.4).
FMI har besluttet sig for, ikke at opdele kontrakten i delkontrakter, da udbuddet er så begrænset i omfang, at yderligere opdeling ikke er relevant.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Hovedeftersyn af Hirsholm
Del VI: Supplerende oplysninger
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse har som følge af uhensigtsmæssigheder i kravspecifikationen valgt at annullere nærværende udbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk