Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179178&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Udbud af tøjvask for borgere i plejeboliger i Greve Kommune
(17.08.2017)
De Forenede Dampvaskerier A/S
Dyregårdsvej 1
2740 Skovlunde
Udbud af Tøjvask for borgere i plejeboliger i Greve Kommune
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
Telefon: +45 43979504
E-mail: jsh@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af Tøjvask for borgere i plejeboliger i Greve Kommune.
Byrådet i Greve Kommune har besluttet, at der skal findes 1 leverandør til at varetage vask af tøj og linned for borgere, der bor i plejebolig i kommunen. Beslutningen har sit afsæt i et ønske om, at medarbejderne på kommunes plejecentre skal fokusere på kerneopgaven, som er at yde kvalificeret pleje, hjælp, støtte og omsorg til borgerne med henblik på at sikre borgerne en god livskvalitet. Greve Kommune ønsker at finde én professionel samarbejdspartner, der i samarbejde med kommunen kan videreudvikle samt komme med nye innovative løsninger og ideer på området tøjvask.
Greve Kommune.
Byrådet i Greve Kommune har besluttet, at der skal findes 1 leverandør til at varetage vask af tøj og linned for borgere, der bor i plejebolig i kommunen. Beslutningen har sit afsæt i et ønske om, at medarbejderne på kommunes plejecentre skal fokusere på kerneopgaven, som er at yde kvalificeret pleje, hjælp, støtte og omsorg til borgerne med henblik på at sikre borgerne en god livskvalitet. Greve Kommune ønsker at finde én professionel samarbejdspartner, der i samarbejde med kommunen kan videreudvikle samt komme med nye innovative løsninger og ideer på området tøjvask.
Udbuddet omfatter option på forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder. Optionen indgår i vurderingen af tilbuddets samlede pris.
Udbuddet omfatter option på forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder. Optionen indgår i vurderingen af tilbuddets samlede pris.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø.
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
EU-udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontraktbaseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk