23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Esbjerg Kommune

Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til et antal KomUdbud-kommuner


Esbjerg Kommune

226125-2025 - Resultater
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg – Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til et antal KomUdbud-kommuner
OJ S 69/2025 08/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Esbjerg Kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Odense Kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Svendborg Kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Fredericia Kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Middelfart kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vejle Kommune
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til et antal KomUdbud-kommuner
Beskrivelse Esbjerg Kommune gennemfører på vegne af et antal KomUdbud kommuner gennemføre et udbud af Service, vedligehold og køb af ABA-anlæg. Nærmere præcisering af ydelserne fremgår af udbudsmaterialet.
Identifikator for proceduren 276bb81d-aca4-4f34-a908-94bc5eb3b683
Tidligere bekendtgørelse 47793-2025
Intern ID 414117
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 45312100   Installation af brandalarmsystem, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger, 45343000   Installationer til brandsikring, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 41 257 128,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 61 885 692,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1: Fredericia Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til ordregiver. Denne delkontrakt der omfatter Fredericia Kommune.
Intern ID 414118
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45312100   Installation af brandalarmsystem, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer, 31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 507 146,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 760 719,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Prisen vurderes ud fra de vægtninger, som er angivet i tilbudsbesvarelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og service vurderes ud fra følgende parametre, som alle vægtes ens: Håndtering af nedbrud, planlægning af opgaver, organisation, dokumentation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2: Middelfart Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til ordregiver. Denne delkontrakt omfatter Middelfart Kommune.
Intern ID 414119
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45312100   Installation af brandalarmsystem, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer, 31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 466 441,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 699 661,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Prisen vurderes ud fra de vægtninger, som er angivet i tilbudsbesvarelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og service vurderes ud fra følgende parametre, som alle vægtes ens: Håndtering af nedbrud, planlægning af opgaver, organisation, dokumentation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3: Odense Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til ordregiver. Denne delkontrakt der omfatter Odense Kommune.
Intern ID 414120
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45312100   Installation af brandalarmsystem, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer, 31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 033 131,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 049 696,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Prisen vurderes ud fra de vægtninger, som er angivet i tilbudsbesvarelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og service vurderes ud fra følgende parametre, som alle vægtes ens: Håndtering af nedbrud, planlægning af opgaver, organisation, dokumentation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4: Svendborg Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til ordregiver. Denne delkontrakt der omfatter Svendborg Kommune.
Intern ID 414121
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45312100   Installation af brandalarmsystem, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer, 31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 918 013,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 377 019,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Prisen vurderes ud fra de vægtninger, som er angivet i tilbudsbesvarelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og service vurderes ud fra følgende parametre, som alle vægtes ens: Håndtering af nedbrud, planlægning af opgaver, organisation, dokumentation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 5: Vejle Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører service, vedligehold og køb af ABA-anlæg til ordregiver. Denne delkontrakt der omfatter Vejle Kommune.
Intern ID 414122
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50413200   Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45312100   Installation af brandalarmsystem, 31625000   Tyverialarmer og brandalarmer, 31625200   Brandalarmsystemer, 31625100   Branddetektionssystemer, 45312000   Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg, 50711000   Reparation og vedligeholdelse af elektriske installationer i bygninger, 50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 427 185,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 951 457,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Prisen vurderes ud fra de vægtninger, som er angivet i tilbudsbesvarelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet og service vurderes ud fra følgende parametre, som alle vægtes ens: Håndtering af nedbrud, planlægning af opgaver, organisation, dokumentation
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Esbjerg Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 47 131 700,70   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 31 421 133,80   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 6 409 630,20   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 273 086,80   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BRAVIDA DANMARK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87692
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87692
Titel Delaftale 1: Fredericia Kommune / BRAVIDA DANMARK A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 07/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 3 283 333,44   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 188 888,96   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BRAVIDA DANMARK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87693
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87693
Titel Delaftale 2: Middelfart Kommune / BRAVIDA DANMARK A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 07/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 069 628,56   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 046 419,04   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BRAVIDA DANMARK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87694
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87694
Titel Delaftale 3: Odense Kommune / BRAVIDA DANMARK A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 07/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 11 639 931,18   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 7 759 954,12   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn O&J Comfort A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87856
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87856
Titel Delaftale 4: Svendborg Kommune / O&J Comfort A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 04/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 13 729 177,32   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 9 152 784,88   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BRAVIDA DANMARK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87696
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87696
Titel Delaftale 5: Vejle Kommune / BRAVIDA DANMARK A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 07/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Esbjerg Kommune
Registreringsnummer 29189803
Postadresse Torvegade 74
By Esbjerg
Postnummer 6700
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://www.esbjerg.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Odense Kommune
Registreringsnummer 35209115
Postadresse Flakhaven 2
By Odense C
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://www.odense.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Svendborg Kommune
Registreringsnummer 29189730
Postadresse Ramsherred 5
By Svendborg
Postnummer 5700
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://www.svendborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Fredericia Kommune
Registreringsnummer 69116418
Postadresse Gothersgade 20
By Fredericia
Postnummer 7000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://www.fredericia.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Middelfart kommune
Registreringsnummer 29189684
Postadresse Nytorv 9
By Middelfart
Postnummer 5500
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://middelfart.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Vejle Kommune
Registreringsnummer 29189900
Postadresse Skolegade 1
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Kristian Mailand Knigge
E-mail krmkn@esbjerg.dk
Telefon +45 76161616
Internetadresse https://www.vejle.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn BRAVIDA DANMARK A/S
Registreringsnummer 14769005
Postadresse Park Allé 373
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0005
8.1.
ORG-1004
Officielt navn O&J Comfort A/S
Registreringsnummer 14182233
Postadresse Ørnevej 1
By Esbjerg Ø
Postnummer 6705
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail pejn@oj-comfort.dk
Telefon 55662998
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID ef496df1-26ec-4172-8637-a015bf5625ed   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/04/2025   12:47:47 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 226125-2025
EUT-S-nummer 69/2025
Offentliggørelsesdato 08/04/2025

Send til en kollega

0.094