Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=182508&B=DR
Udbyder
DR
Opdateringer
II.1.5)
I stedet for:
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
Læses:
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 800 000.00 DKK
II.2.6)
I stedet for:
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
Læses:
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 800 000.00 DKK
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2017
Time: 12:00
På grund af opståede og modsatrettede spørgsmål til proceduren fra de potentielle tilbudsgivere, er DR blevet i tvivl om, hvordan markedet bedst rammes. Det er derfor vurderet at det bedste resultat opnås ved at annullere det igangværende udbud med henblik på at foretage yderligere undersøgelser om markedssituationen og markedets opbygning, før der genudbydes.
Offentligt udbud af installationsmaterialer til levering på DRs lokationer
DR
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Irene Gabel
Telefon: +45 28542257
E-mail: irga@dr.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Offentligt udbud af installationsmaterialer til levering på DRs lokationer.
DR udbyder i offentligt EU-Udbud en rammeaftale om køb af installationsmaterialer til levering på DRs lokationer på i Jylland samt på Sjælland, Fyn og Bornholm. Der er tale om installationsmateriel til brug ved DRs udførelse af elektriske arbejder.
København.
DR udbyder i offentligt EU-Udbud en rammeaftale om køb af installationsmaterialer til levering på DRs lokationer på i Jylland samt på Sjælland, Fyn og Bornholm. Der er tale om installationsmateriel til brug ved DRs udførelse af elektriske arbejder.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange med 1 år (12 måneder), så rammeaftalen i alt kan få en varighed på op til 4 år (48 måneder).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen.
Soliditet beregnet som »egenkapital ultimo x 100 / aktiver ultimo« skal være over 10 % det seneste regnskabsår.
Likviditet beregnet som »omsætningsaktiver ultimo x 100 / kortfristet gæld ultimo« skal være over 100 det seneste regnskabsår.
Ingen.
Der henvises til udbudsmaterialet. Ingen usædvanlige kontraktudførelsesvilkår.
Del IV: Procedure
Elektronisk via DRs udbudsportal.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København
Danmark
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk