Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fredensborg Kommune
Vindere
(08.09.2017)
IHM P/S
Vandtårnsvej 87
2860 Søborg
Anskaffelse af nødkaldeanlæg
Fredensborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
Telefon: +45 72562411
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67209287.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Egevangen 3B
Kokkedal
Danmark
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/
Stengade 59
Helsingør
3000
Danmark
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.helsingor.dk/
Del II: Genstand
Anskaffelse af nødkaldeanlæg.
Rammeaftaler vedr. køb af nødkaldeanlæg og dertil hørende udstyr.
Helsingør og Fredensborg kommuner udbyder rammeaftaler vedr. anskaffelse af nødkaldeanlæg og dertil hørende udstyr. Anlægget skal anvende tovejs tale og kommunikere via CBC kontrol. Yderligere skal anlægget kunne anvende mobilnetværket til at sende nødkaldet, der skal modtages af ordregivers egen vagtcentral.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. som senest ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af
udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk