Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179345&B=DR
Udbyder
DR
Vindere
Delaftale 4 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet leje af lysudstyr > 150 000 DKK
(21.09.2017)
FilmGEAR ApS
Gyngemose Parkvej 84
2860 Søborg
Delaftale 4 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet leje af lysudstyr > 150 000 DKK
(21.09.2017)
Litecom A/S
Kirstinehøj 12
2770 Kastrup
Delaftale 3 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet leje af lysudstyr < 150 000 DKK
(21.09.2017)
FilmGEAR ApS
Gyngemose Parkvej 84
2860 Søborg
Delaftale 1 — Leje af gripudstyr
(21.09.2017)
FilmGEAR ApS
Gyngemose Parkvej 84
2860 Søborg
Delaftale 2 — Leje af lysudstyr til produktioner, hvor der tilstræbes et filmisk visuelt udtryk
(21.09.2017)
FilmGEAR ApS
Gyngemose Parkvej 84
2860 Søborg
Delaftale 3 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet leje af lysudstyr < 150 000 DKK
(21.09.2017)
Litecom A/S
Kirstinehøj 12
2770 Kastrup
Delaftale 4 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet leje af lysudstyr > 150 000 DKK
(21.09.2017)
Nordic Rentals AS
Helge Nielsens Allé 5
8723 løsning
Offentligt EU-udbud om leje af lysudstyr til DR's produktioner
DR
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
62786515
Emil Holms Kanal 20
København C
0999
Danmark
Kontaktperson: Tina Edelskov
Telefon: +45 35202270
E-mail: tit@dr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dr.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81416
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud om leje af lysudstyr til DR's produktioner.
DR ønsker at indgå rammeaftaler om leje af lysudstyr til DR's produktioner.
Udbuddet omfatter i alt 4 rammeaftaler:
1. Rammeaftale 1 — Gripudstyr
2. Rammeaftale 2 — Lysudstyr til produktioner, hvor der tilstræbes et filmisk visuelt udtryk, samt ENG/EFP produktioner
3. Rammeaftale 3 — Lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr under 150 000 DKK
4. Rammeaftale 4 — Lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr over 150 000 DKK.
Hver rammeaftale evalueres separat og en Tilbudsgiver, som byder på flere rammeaftaler, kan derfor ikke afgive kombinationstilbud, dvs. tilbud der er betinget af, at Tilbudsgiver vinder mere end 1 rammeaftale. DR vil i tilbudsevalueringen se bort fra sådanne bindinger/forudsætninger.
Delaftale 1 — Leje af gripudstyr
DR ønsker at indgå en 4-årig rammeaftale med én Leverandør om leje af gripudstyr. Ved gripudstyr forstås: Gripudstyr, der anvendes i forbindelse med alle typer af DR's produktioner.
Indleje af mandskab til håndtering af indlejet udstyr skal optionelt være en mulighed.
Delaftale 2 — Leje af lysudstyr til produktioner, hvor der tilstræbes et filmisk visuelt udtryk, samt ENG/EFP produktioner
DR ønsker at indgå en 2-årig rammeaftale med 3 Leverandører om leje af Lysudstyr til produktioner, hvor der tilstræbes et filmisk visuelt udtryk, samt ENG/EFP produktioner.
Option på forlængelse i yderligere 2 år, med 1 år ad gangen.
Indleje af mandskab til håndtering af indlejet udstyr skal optionelt være en mulighed.
Delaftale 3 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr under 150 000 DKK.
DR ønsker at indgå en 4-årig rammeaftale med 3 Leverandører om leje af Lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr under 150 000 DKK.
Indleje af mandskab til håndtering af indlejet udstyr skal optionelt være en mulighed.
Delaftale 4 — Leje af lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr over 150 000 DKK.
DR ønsker at indgå en 4-årig rammeaftale med 3 Leverandører om leje af Lysudstyr til produktioner med en forventet lejeværdi af lysudstyr over 150 000 DKK.
Indleje af mandskab til håndtering af indlejet udstyr skal optionelt være en mulighed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København C
0999
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller lovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiske indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens §171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlige underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer kan hentes på www.retsinformation.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk