Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Rigspolitiet
Vindere
Offentligt udbud af beredskabs- og autotransportydelser
(26.08.2017)
Falck Danmark A/S
Trindsøvej 4-10
8000 Århus C
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 06-06-2017
Time: 10:00
Læses:
Dato: 14-06-2017
Time: 10:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 06-06-2017
Time: 10:00
Læses:
Dato: 14-06-2017
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-06-2017
Time: 10:00
Læses:
Dato: 21-06-2017
Time: 10:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 14-06-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-06-2017
Time: 10:00
Offentligt udbud af beredskabs- og autotransportydelser
Rigspolitiet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Signe Groth Kisby
E-mail: ski006@politi.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68618206.aspx
Carsten Niebuhrs Gade 49
København V
1577
Danmark
E-mail: kash@vd.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejdirektoratet.dk
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
E-mail: ski006@politi.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68618206.aspx
Del II: Genstand
Offentligt udbud af beredskabs- og autotransportydelser.
Rigspolitiet og Vejdirektoratet udbyder rammeaftale om levering af beredskabs- og autotransportydelser.
Politiet og Vejdirektoratet har behov for at kunne rekvirere assistance til bugsering og/eller bjærgning af køretøjer samt i tilfælde af trafikuheld, hærværk, usædvanligt vejrlig m.m. behov for at kunne rekvirere assistance til skiltning og trafikregulering, oprydning efter beskadigede og/eller trafikfarlige køretøjer og/eller genstande på veje og arealer, der er omfattet af færdselsloven herunder sikring eller nødreparation af vejens udstyr, så det ikke udgør en fare for trafikken.
Se II.2.6) Det forventede forbrug i rammeaftalens løbetid er 60-80 000 000 DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde følgende:
— Feltet »Gennemsnitlig årsomsætning« skal udfyldes for de seneste 3 disponible regnskabsår. Tallene angives i DKK. Såfremt tallene ikke foreligger for hele perioden, udfyldes feltet »Etablering af virksomhed«.
— Feltet »Etablering af virksomhed« udfyldes, såfremt oplysningerne vedrørende omsætningen ikke er til rådighed for hele perioden, der anmodes om.
Som mindstekrav kræves af tilbudsgiver:
— Gennemsnitlig årsomsætning: Som mindstekrav kræves en gennemsnitlig årlig omsætning på mindst 40 000 000 DKK.
I »C: Teknisk og faglig formåen« i ESPD skal tilbudsgiver oplyse om denne har tilstrækkelig erfaring inden for samme område. Der kan maksimalt angives 5 referencer.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende:
— Tilbudsgiver skal angive de leverancer, der er udført inden for de seneste tre år med relevans for den udbudte opgave. Referencelisten bør indeholde oplysninger om aftalens titel, aftaleform, ordregiver, aftalesum/-værdi, udførelsestidspunkt samt en beskrivelse af de udførte opgaver.
— Er betaling modtaget i anden valuta end DKK, skal tilbudsgiver omregne denne til DKK til en kurs, der svarer til den dagskurs, der var gældende på leveringsdatoen for hver enkelt leverance (benyt evt. dette link:
http://nationalbanken.statistikbank.dk/909).
Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at 1 reference kan vedrøre samtlige leveringer under en rammeaftale/kontrakt. Såfremt tilbudsgiver har leveret flere leverancer under en rammeaftale/kontrakt angives dette som 1 reference. Bemærk venligst, at referencerne ikke må være ældre end 3 år og ikke vedrøre fremtidige leverancer. Tilbudsgiver bør i ESPD'ets beskrivelsesfelt forklare, hvad der er leveret på rammeaftalen og i hvilken periode. I datofeltet bør tilbudsgiver angive datoen for seneste leverance eller blot »dags dato« til illustration af, at der er tale om et løbende leveringsforhold.
Tilbudsgiver skal have erfaring med beredskabs- og autotransportopgaver inden for de seneste 3 kalenderår. Det er et krav, at mindst 1 af referencerne har en samlet kontraktværdi på minimum 20 000 000 DKK.
Med erfaring menes:
— Fjernelse og transport af køretøjer med en vægt på både under og over 3 500 kg. og
— Håndtering af akutte hændelser på vejarealer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk