Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Vask og leje af beklædning til Tandplejen ved Esbjerg Kommune
(17.01.2018)
DFD
Dyregårdsvej 1
2740 Skovlunde
Vask og leje af beklædning til Tandplejen ved Esbjerg Kommune
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
39877511
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
Telefon: +45 76161448
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70976216.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Vask og leje af beklædning til Tandplejen ved Esbjerg Kommune.
Udbuddet vedrører kontrakt om levering af vask og leje til Tandplejen ved Esbjerg Kommune.
Kontrakten vil være obligatorisk og dermed bindende for Tandplejen ved Esbjerg Kommune.
Der er tale om en tjenesteydelseskontrakt om levering af vask, herunder leje af beklædning (vask og leje) til Tandplejen, hvor omkring 80 medarbejdere, svarende til 65 fuldtidsansatte, har beklædningsordning til rådighed.
Esbjerg Kommune.
Der er tale om en tjenesteydelseskontrakt om levering af vask, herunder leje af beklædning (vask og leje) til Tandplejen, hvor omkring 80 medarbejdere, svarende til 65 fuldtidsansatte, har beklædningsordning til rådighed.
Mængden af beklædning er ikke fast i kontraktens løbetid, men som udgangspunkt har hver medarbejder et fast antal sæt alt efter antallet af dennes arbejdsdage. Levering og afhentning skal ske én gang ugentligt i klinikkens åbningstid og der er tale om personligt tøj, ligesom hver medarbejder kan vælge farve og beklædningsdel efter eget ønske. Der vil således være forskellige beklædningsdele medarbejderne imellem på den samme klinik.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da udbuddet alene vedrører vask og leje til én forvaltning i kommunen, og det ikke giver mening at ordregiver kan risikere at have flere leverandører på denne ydelse til så afgrænset et område.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk