Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://permalink.mercell.com/71023559.aspx
Udbyder
Vejen Kommune
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189838
Rådhuspassagen 3
Vejen
6600
Danmark
Kontaktperson: Thomas Halager Svendsen
Telefon: +45 79966248
E-mail: thas@vejen.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71023559.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71023559.aspx
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune.
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune
Tryk her http://permalink.mercell.com/71023559.aspx
Drift og vedligeholdelse af det samlede vej- og gadebelysningsanlæg i Vejen Kommune, bestående af ca. 11 000 armaturer/master, 190 tændskabe og 100 styreskabe.
Lovpligtige eftersyn, udskiftning af beskadigede anlægsdele, administration af borgerhenvendelse angående gadelys, ajourføring af anlægsdatabase.
Udførelse af nyanlæg i forbindelse med udstykninger mm.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk