Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Helsingør Kommune
Levering af Kronborgsprøjte til Helsingør Kommune
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
64502018
Stengade 59
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Annbeth Zøllner
E-mail: azo11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71536528.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71536528.aspx
Del II: Genstand
Levering af Kronborgsprøjte til Helsingør Kommune.
Beredskabet ønsker at udskifte den nuværende »Kronborgsprøjte«, da den er udlånt fra Brandskolen, som følge af at den forrige er ude af kommission. Der er således hurtigst muligt brug for en nutidig funktionsdygtig tanksprøjte med de nødvendige specifikationer, der medfører at den kan foretage brandslukning på bl.a. Kronborg Slot.
Tanksprøjten skal enten leveres fabriksny eller som »demomodel« med et maksimal km tal på 5 000 km.
Udbuddet vedrører levering at en tanksprøjte i overensstemmelse med de i udbudsmaterialet angivne specifikationer til Helsingør Kommunes Beredskab med en leveringstid på maks. 10 måneder. For mere uddybende angivelse af krav se udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk