Fakta om udbudet
Udbyder
Hovedstadens Beredskab I/S
Udbud af opbygninger til brand- og redningskøretøjer
Hovedstadens Beredskab I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35440178
Bag Rådhuset 3
København V
1550
Danmark
Kontaktperson: Bent Hansen
E-mail: benhan@hbr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71640984.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hovedstadensberedskab.dk/
Del II: Genstand
Udbud af opbygninger til brand- og redningskøretøjer.
Hovedstadens Beredskab I/S (»Ordregiver«) udbyder herved opbygninger til brand- og redningskøretøjer.
Ordregiver leverer chassiset til opbygningerne.
Udbuddet omfatter levering af opbygninger til brand- og redningskøretøjer, opbygget på et Volvo FL 280 chassis. Ordregiver leverer chassiset.
Det forventede antal opbygninger i rammeaftalens løbetid anslås til mellem 16 og 20 stk.
Det forventede antal opbygninger er kun anslået, og ikke nogen garanti for, at ordregiver aftager et bestemt antal i rammeaftalens løbetid.
Herudover indeholder rammeaftalen tilkøb af reservedele.
Ordregiver vil indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale med 1 økonomisk aktør.
Ordregivers krav til aftalevilkår fremgår af udkastet til rammeaftale, mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag 1).
Ordregivers funktionsbeskrivelse er tænkt som inspiration for tilbudsgiver i forbindelse med udarbejdelse af løsningsforslag.
Rammeaftalens løbetid er 48 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af opbygninger til brand- og redningskøretøjer
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk