23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 184-376360
Offentliggjort
26.09.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Bestilling af materiale

http://byggeprojekt.dk/

Udbyder

S/I Odense Friplejehjem

Vindere

Beton

(26.09.2017)
H. Skjøde Knudsen A/S
Blækhatten 27
5220 Odense SØ

Snedker

(26.09.2017)
H. Skjøde Knudsen A/S
Blækhatten 27
5220 Odense SØ

Tømrer

(26.09.2017)
H. Skjøde Knudsen A/S
Blækhatten 27
5220 Odense SØ

Opførelse af 60 friplejeboliger, Blækhatten, Odense SØ i fagentrepriser


S/I Odense Friplejehjem

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Bygge- og anlægsarbejder

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
H. Skjøde Knudsen A/S
17442449
Blækhatten 27
Odense SØ
5220
Danmark
Kontaktperson: Kristian Sørensen
Telefon: +45 27221738
E-mail: krso@skjode.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.diakonhjem.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://byggeprojekt.dk/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://byggeprojekt.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: plejeboliger

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af fagentrepriser til opførelse af 60 friplejeboliger, Blækhatten, Odense SØ.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45200000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

H. Skjøde Knudsen A/S skal for Den Selvejende Institution Odense Friplejehjem opføre 60 friplejeboliger med tilhørende serviceareal efter den delegerede bygherremodel, hvilket indebærer at H. Skjøde Knudsen A/S forestår udbudspligten for bygge- og anlægsarbejderne for Den Selvejende Institution Odense Friplejehjem.

H. Skjøde Knudsen A/S annoncerer ved nærværende forhåndsmeddelelse de forestående udbud af 17 fagentrepriser, som skal udføres i råhus på ca. 5 436 m² i overkonstruktion (over terræn) fordelt på 2 etager.

Fagentrepriserne er nærmere beskrevet nedenfor under pkt. II.2.4).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45422000
45261400
45262520
45262500
45262522
45262521
45431000
45441000
45223210
39150000
45261210
45261310
45432100
45330000
45310000
45311000
45313100
45331200
45331210
45332200
45332300
45332000
45331000
45421151
45442100
45442180
45410000
42416000
51511100
42410000
39700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Blækhatten, Odense SØ.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ved nærværende forhåndsmeddelelse annoncerer H. Skjøde Knudsen A/S de forestående udbud af 17 fagentrepriser, som skal udføres i råhus på ca. 5 436 m² i overkonstruktion (over terræn) fordelt på 2 etager.

Forud for fagentrepriserne er udført byggeplads, underkonstruktion bestående af jord, fundering, forsyningsarbejder, terrændæk og kloak samt råhus. Tømrer/snedker — og lukningsentreprisen udføres efterfølgende sammen med nedenstående udbudte fagentrepriser.

Fagentrepriserne består i hovedtræk af:

— 648 — Falseentreprisen, der Omfatter levering og montering af pladefalse inkl. befæstigelses beslag.

— 651 — Murerentreprisen, der omfatter levering og opmuring af skalmur samt indv. Flise- og fugearbejde.

— 662 — Glasaluentreprisen, der omfatter levering og montering af glasskydedør i indgangsparti.

— 671 — Stålentreprisen, der ved omfatter levering og montering af søjler, bjælker, altankonstruktion og trapper, samt diverse værn.

— 677 — Inventar i terræn, der omfatter levering og montering af cykelstativer, affaldskurve og bænke i terræn.

— 681 — Tagentreprisen, der omfatter levering og montering af tagpap og inddækninger.

— 691- Gulventreprisen, der omfatter levering og montering af vinyl, linoleum, tæppe og epoxy.

— 701 — EL-entreprisen, der omfatter levering og montering af EL i boliger, fællesarealer og produktionskøkken, samt til tekniske installationer som bla. omfatter køkkener, ventilationsanlæg, VVS installationer, elektronik og svagstrømsinstallationer og elevator.

— 702 — Hårde hvidevarer, der omfatter levering og montering af hårde hvidevarer i boliger, vaskeri og spisestuer.

— 711 — VVS-entreprisen, der omfatter levering og montering afløb, vandinstallationer og en del af varmeinstallationen, samt sanitetsudstyr og blandingsbatterier.

— 712 — Blikentreprisen, der omfatter levering og montering af tagnedløb og div. inddækninger.

— 721 — Ventilationsentreprisen, der omfatter levering og montering af ventilation i boliger, fællesarealer og produktionskøkken, samt decentrale anlæg i boligerne med balanceret indblæsning og udsugning.

— 731 — Malerentreprisen, der omfatter spartling og maling af alle vægoverflader.

— 741 — Inventar, der omfatter levering og montering af køkken, bad og skabsinventar og løst inventar i boliger og fællesarealer.

— 743 — Loftslifte, der omfatter levering og montering af loftslifte i boliger. 60 stk. loftsskinner og 20 stk. travers, løfteenheder og bære sejl.

— 746 — Produktionskøkken, der omfatter levering og montering af produktionskøkken.

— 751 — Elevatorentreprisen, der omfatter levering og montering af 1 stk. sengeelevator.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
30/11/2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

I forbindelse med indgåelse af kontrakt skal entreprenøren stille sikkerhed på 15 % af den samlede entreprisesum, jf. AB 92 samt særlige betingelser, som vil fremgå af udbudsmaterialet.

Arbejdsklausul:

Hvis arbejdsforhold af den i nærværende kontrakt omhandlede art ikke er omfattet af kollektiv overenskomst, må løn- og arbejdsvilkårene ikke være mindre gunstige end de vilkår, der inden for det fag eller den industri, i hvilken entreprenøren har sin virksomhed, i almindelighed bydes under tilsvarende forhold.

Kvalitetssikring:

Bekendtgørelse nr. 1117 af 23.9.2010 om kvalitetssikring af byggearbejder samt tilhørende vejledning af april 2003 »Vejledning om kvalitetssikring i byggeriet« er gældende for projektet. Underentreprenør skal således afsætte tid til og deltage i granskning og kvalitetssikringsmøder.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagefristen i forhold til prækvalifikation af 20 kalenderdage fra dagen efter vores ordregivers underretning om valg af prækvalificerede til opgaven. Klagefristen i forhold til tildeling af opgaven er 45 dage efter offentliggørelse af en tildelingsbekendtgørelse i EU-Tidende. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/09/2017

Send til en kollega

0.078