Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195096&B=TREFOR
Udbyder
Trefor El-net A/S
Udbud af distributionstransformere med option på opbevaring og servicefunktion
Trefor El-net A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
20806397
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
Telefon: +45 26883453
E-mail: jesp@ewii.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://treforelnet.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/332491
Del II: Genstand
Udbud af distributionstransformere med option på opbevaring og servicefunktion.
Trefor El-net A/S (idet følgende nævnt »Ordregiver«) inviterer hermed ansøgere/tilbudsgivere til at deltage i udbudsprocessen vedr. udbud af distributionstransformere med option på opbevaring og servicefunktion. Nærmere beskrivelse af udbudsgenstanden vil fremgå af det offentliggjorte udbudsmateriale såvel som aftalevilkår og kan læsses i aftaleudkastet.
Ordregivers forsyningsområde.
Trefor El-net A/S (idet følgende nævnt »Ordregiver«) inviterer hermed ansøgere/tilbudsgivere til at deltage i udbudsprocessen vedr. udbud af distributionstransformere med option på opbevaring og servicefunktion. Nærmere beskrivelse af udbudsgenstanden vil fremgå af det offentliggjorte udbudsmateriale såvel som aftalevilkår og kan læsses i aftaleudkastet.
Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 2.3.
Optionen vedrører opbevaring af ordregivers nye og brugte distributionstransformere samt en servicefunktion på handling og reparation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 2.1.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk