Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden ved Amager og Hvidovre Hospital
Nyt Hospital Hvidovre — Nybyggeri, Entreprise E09 Sprinkling
Region Hovedstaden ved Amager og Hvidovre Hospital
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende myndighed
Hvidovre Hospital, Byggeafdelingen, Kettegård Allé 30
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Henrik Bendix Olsen
Telefon: +45 51408174
E-mail: henrik.bendix.olsen@regionh.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.nythospitalhvidovre.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nythospitalhvidovre.dk
Del II: Genstand
Nyt Hospital Hvidovre — Nybyggeri, Entreprise E09 Sprinkling.
Entreprise for sprinkling i forbindelse med opførelse af en ny hospitalsfløj til Hvidovre Hospital.
Hvidovre Hospital, Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre, Danmark.
Nyt Hospital Hvidovre ønsker at indgå en række entreprisekontrakter om opførelse af en ny hospitalsfløj tilHvidovre Hospital med et samlet etageareal på 32 500 m², samt en tilhørende 7 750 m² parkeringskælder. Byggeriet er beliggende på Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre. Der foreligger et hovedprojekt, som entreprenørsansøgning om prækvalifikation skal basere sig på. Byggeriet bliver gennemført i perioden fra medio 2017 til ultimo 2019. Udbud forløber på RIB Udbudsportal, http://www.rib-software.dk/udbudsportal, hvor udbudsmaterialet foreligger og hvor prækvalifikation ansøgningen skal afleveres. Nærværende udbud udgør sprinkler installation for byggeriets samlede etageareal på 32 500 m². I entreprisen indgår følgende arbejder:
E09.01 AVS, sprinkling.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Nyt Hospital Hvidovre — Nybyggeri, Entreprise E09 Sprinkling
Del VI: Supplerende oplysninger
Det samlede udbudsmateriale vil samme dag som offentliggørelsen af nærværende udbudsbekendtgørelse, være offentligt tilgængeligt via http://www.rib-software.dk/udbudsportal uden brug af login. Ansøgning om prækvalifikation kan KUN afleveres via login på RIB Udbudsportal: http://www.rib-software.dk/ udbudsportal med en RIB brugerprofil. Såfremt man ikke har en RIB brugerprofil med brugernavn og password til RIB Udbudsportal, skal en brugerprofil først oprettes. Dette kan gøres direkte inde fra den offentligt tilgængelige udbudsportal RIB. Prækvalifikationen har RIB nr. TN798272. Ansøger vil ved ny profiloprettelse modtage en personlig e-mail med et link, hvorfra det nødvendige password skal oprettes. Efter endt godkendelse, foretages der log-in på http://www.rib-software.dk/udbudsportal med det nye brugernavn og password. Er man i forvejen bruger på RIB Udbudsportal og har et log-in, er det dette brugernavn og password man skal anvende. Herefter vil der være adgang til nærværende udbud, under fanen »Udbudsportal«.
Tilbudsgiverne har mulighed for at få supplerende oplysninger vedrørende udbudsmaterialet og det udbudte arbejde ved fremsættelse af skriftlige spørgsmål. Spørgsmålene skal udarbejdes på dansk og stilles skriftligt igennem RIB Udbudsportal på http://www.rib-software.dk/udbudsportal. Spørgsmål uploades ved log-in på nærværende udbudsmappe og under menuen »Spørgsmål og svar« at aktivere ikon »Nyt Spørgsmål« og udfylde spørgefeltet.
Spørgsmål, der modtages senest fredag d. 17.3.2017, kl. 12:00, vil blive besvaret af den ordregivende myndighed senest seks dage inden udløbet af ansøgningsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end fredag d. 17.3.2017, kl. 12:00, kan ikke forventes besvaret. Spørgsmål og svar vil løbende blive registreret på RIB Udbudsportal under menuen »Spørgsmål og svar«.
Ved tekniske spørgsmål kan RIB Support kontaktes på tlf. 35245250 (tast 2) og/eller på e-mail support@rib-software.dk. Udbudsportalen for prækvalifikation lukkes ved ansøgningsfristens udløb og en ny portal åbnes for tilbudsfasen.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager overprækvalifikation skal indgives inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til ansøgerne. Klager over udbud indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt og med kopi til Klagenævnet, underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk