Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 23-04-2018
Time: 10:00
Læses:
Dato: 08-05-2018
Time: 10:00
IV.2.3
I stedet for:
Dato: 24-04-2018
Læses:
Dato: 09-05-2018
Proceduren er blevet annulleret, fordi der er afdækket fejl og uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Udbudsmaterialet vil blive rettet til, og ordregiver vil hurtigst muligt bekendtgøre en ny udbudsprocedure.
Leje og vask af beklædning til Ældreområdet
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189617
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Britt Byrknes
Telefon: +45 99604000
E-mail: briby@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Leje og vask af beklædning til Ældreområdet
Udbuddet vedrører en rammeaftale på ”Leje og vask af beklædning til Ældreområdet” i Ikast-Brande Kommune. Som del af løsningen ønskes desuden tilgang til et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse Ordregivers beklædningsbeholdning. Målet med udbuddet er at opnå en løsning af høj kvalitet, der effektiviserer og forenkler hele processen vedr. arbejdsbeklædning. Endvidere ønsker Ordregiver at løsningen medfører en økonomisk besparelse, samt resulterer i glade og tilfredse medarbejdere.
Udbuddet vedrører både puljetøj og personopmærket tøj. Inden for det udbudte området bruger omkring 620 medarbejdere uniformer i deres arbejde.
”Afhentningsfrekvensen” er i kontraktperioden fastlagt til minimum en gang pr. uge, men mængderne af tøj kan variere.
Rammeaftalen forudsættes indgået med èn leverandør.
Ikast-Brande Kommune.
Udbuddet vedrører en rammeaftale på ”Leje og vask af beklædning til Ældreområdet” i Ikast-Brande Kommune. Som del af løsningen ønskes desuden tilgang til et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse Ordregivers beklædningsbeholdning. Målet med udbuddet er at opnå en løsning af høj kvalitet, der effektiviserer og forenkler hele processen vedr. arbejdsbeklædning. Endvidere ønsker Ordregiver at løsningen medfører en økonomisk besparelse, samt resulterer i glade og tilfredse medarbejdere.
Udbuddet vedrører både puljetøj og personopmærket tøj. Inden for det udbudte området bruger omkring 620 medarbejdere uniformer i deres arbejde.
”Afhentningsfrekvensen” er i kontraktperioden fastlagt til minimum en gang pr. uge, men mængderne af tøj kan variere.
Rammeaftalen forudsættes indgået med èn leverandør.
Se i øvrigt udbudsmaterialet (downloades fra ordregivers hjemmeside).
Kriterier som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet:
— Soliditetsgrad - Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 18% (sidste års regnskabstal),
— Teknisk og faglig formåen:
- - Tilbudsgiver skal dokumentere at de har den tekniske og faglige formåen til at løfte opgaven ved at fremlægge en referenceliste på tre leverancer som er udført inden for de seneste tre år, hvor tilbudsgiver har leveret vask og leje af arbejdsbeklædning. Dette skal være sammenlignelige referencer med en årlig kontraktværdi på minimum 500 000 DKK ekskl. moms. og det kan være til kommuner, regioner eller private virksomheder. Der skal angives beløb og tidspunkter for leverancerne, samt modtagere og deres kontaktperson inkl. mailadr. og tlf.nr.;
- - Tilbudsgiver skal være ISO-9001 certificeret eller lignende;
- - Tilbudsgiver skal være ISO-14001 certificeret og/eller Svanemærket.
Se udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Efter 6 år.
Se udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk