Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
Delaftale 2 - Elektriske husholdningsapparater
(22.08.2018)
Strijbosch B.V.
Heescheweg 29
5388RG Nistelrode
Delaftale 3 - Semi-professionelle vaskerimaskiner
(22.08.2018)
ELECTROLUX PROFESSIONAL A/S
Hammerholmen 24 - 28,
2650 Hvidovre
Opdateringer
Hårde hvidevarer, elektriske husholdningsartikler og semi-professionelle vaskerimaskiner
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Carsten Bod
Telefon: +45 72554371
E-mail: carsten.bod@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84744004.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84744004.aspx
Del II: Genstand
Hårde hvidevarer, elektriske husholdningsartikler og semi-professionelle vaskerimaskiner
Direktoratet for Kriminalforsorgen ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af hårde hvidevarer til husholdningsbrug, elektriske husholdningsartikler til køkken såvel som personlig pleje samt semi-professionelle vaskerimaskiner samt supplerende ydelser for hele Kriminalforsorgen i Danmark. Rammeaftalerne er eksklusive, således at ordregiver forpligter sig til at købe det af den enkelte rammeaftaler omfattede hos leverandøren. Leverandøren er ikke garanteret en minimumsomsætning.
Kriminalforsorgen agter at indgå 3 rammeaftaler med én leverandør hver. Delaftalerne angår hårde hvidevarer (delaftale nr. 1), elektriske husholdningsartikler (delaftale nr. 2) og semiprofessionelle vaskerimaskiner (delaftale nr. 3). Tilbudsgiver kan afgive tilbud på en, to eller alle tre delaftaler, og tildeling sker separat for hver delaftale.
Delaftale 1 - Hårde hvidevarer
Ordregiver indkøber løbende hårde hvidevarer til husholdningsbrug. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af Udbudsmaterialet.
Delaftale 2 - Elektriske husholdningsapparater
Ordregiver indkøber løbende elektriske husholdningsapparater til køkken og personlig pleje. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af udbudsmaterialet.
Delaftale 3 - Semi-professionelle vaskerimaskiner
Ordregiver indkøber løbende semi-professionelle vaskerimaskiner med serviceaftale, til opstilling i mindre fællesvaskerier. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk