Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=213011&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Hvile EKG på ark
(16.11.2018)
Ambu A/S
Baltorpbakken 13
2750 Ballerup
Langtidselektrode med åndbart klæb
(16.11.2018)
Cardinal Health Danmark ApS
Købmagergade, 1. tv
1150 København K
Korttidselektrode, røntgen og MR kompatibel
(16.11.2018)
Cardinal Health Danmark ApS
Købmagergade, 1. tv
1150 København K
Børneelektrode - lille langtidselektrode med ledning
(16.11.2018)
Ambu A/S
Baltorpbakken 13
2750 Ballerup
Opdateringer
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Fælles regionalt udbud af EKG-elektroder for Midt- og Nordjylland
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Nis Poulsen
Telefon: +45 78414644
E-mail: nis.poulsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Fælles regionalt udbud af EKG-elektroder for Midt- og Nordjylland
Udbuddet omhandler de mest standardiserede EKG-elektroder på tværs af hospitalernes funktioner.
Udbuddet er inddelt i 6 delaftaler.
- Det er muligt at afgive tilbud på én, flere eller alle delkontrakter,
- Der kan ikke afgives tilbud på dele af de enkelte delkontrakter. Der skal derimod afgives tilbud på alle positioner inden for de delkontrakter, som Tilbudsgiver afgiver bud på,
- Tilbudsgiveren kan blive tildelt en, flere eller alle delkontrakter (eller slet ingen).
Hvile EKG på ark
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af hvile EKG-elektroder på ark.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Korttidselektrode, røntgen og MR kompatibel
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af korttidselektroder, røntgen og MR kompatibel.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Langtidselektrode, stor
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af l Langtidselektrode, stor størrelse.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Langtidselektrode, lille
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af l Langtidselektrode, lille størrelse.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Langtidselektrode med åndbart klæb
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af Langtidselektroder med åndbart klæb.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Børneelektrode - lille langtidselektrode med ledning
Denne delaftale omfatter et standardiseret udvalg af Børneelektroder, lille langtidselektrode med ledning.
For videre informationer henvises der til Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det stilles krav om sammenlignelige referencer.
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 2 år.
En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af kort- eller langtids-EKG-elektroder til et hospital. Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret 100 000 stk. af det pågældende produkt pr. år.
Leverandøren skal i forbindelse med gennemførelsen af Kontrakten respektere og overholde nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, det vil sige:
- FN’s deklaration om menneskerettigheder,
- ILO’s deklaration om arbejdstagerrettigheder,
- Rio-deklarationen om miljø og udvikling,
- FN’s konvention mod korruption.
Der henvises i øvrigt til udkast til kontrakt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2022.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0