Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herlev Kommune
Vindere
Udbud af måtteservice
(27.09.2018)
Rentokil Initial A/S
Paul Bergsøes Vej 22
2600 Glostrup
Udbud af måtteservice
Herlev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
63640719
Herlev Bygade 90
Herlev
2730
Danmark
Kontaktperson: Jacob Thorn Jensen
Telefon: +45 44527039
E-mail: jacob.thorn@herlev.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87150954.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87150954.aspx
Del II: Genstand
Udbud af måtteservice
Herlev Kommune udbyder opgaven måtteservice for lokationer i Herlev Kommune. Formålet med udbuddet er, at sikre leje, vask og levering af måtter til de lokationer i kommunen, som har behov for dette.
Herlev Kommune udbyder opgaven måtteservice for lokationer i Herlev Kommune. Formålet med udbuddet er, at sikre leje, vask og levering af måtter til de lokationer i kommunen, som har behov for dette.
Rammeaftalens udbydes som en 2-årig rammeaftale til ikrafttræden 1.11.2018 og med option for ordregiver på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Ordregiver kan forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder.
Option for ordregiver på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udvælgelseskriterier til egnethed fremgår udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
Indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk