Fakta om udbudet
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Endeligt tilbud om levering af fælles infrastruktur for nødkald
Ringkøbing-Skjern Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Kell Nielsby Christensen
Telefon: +45 99741636
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84702514.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Endeligt tilbud om levering af fælles infrastruktur for nødkald
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker en hostet løsning.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker vedligehold og døgn support for både central server og lokalt.
Antal enheder under hjemmehjælpen er ændret.
Månedlige uddannelsesdage er ændret fra 0,25 til 0,1.
Konsulentydelser ud over Vedligehold og support ændret til 18 timer årligt.
Alarmdisplay og dørtelefon med video indgår alene som optioner.
Sammensætningen af diverse alarmgivere på institutioner og hjemmeplejen er ændret, så alarmer med samtalefunktion udgør en langt mindre andel.
Fejl i den samlede evalueringssum over 6 år er rettet.
Ny version er uploaded.
Vestjylland.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker en hostet løsning.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker vedligehold og døgn support for både central server og lokalt.
Antal enheder under hjemmehjælpen er ændret.
Månedlige uddannelsesdage er ændret fra 0,25 til 0,1.
Konsulentydelser ud over Vedligehold og support ændret til 18 timer årligt.
Alarmdisplay og dørtelefon med video indgår alene som optioner.
Sammensætningen af diverse alarmgivere på institutioner og hjemmeplejen er ændret, så alarmer med samtalefunktion udgør en langt mindre andel.
Fejl i den samlede evalueringssum over 6 år er rettet.
Ny version er uploaded.
Del IV: Procedure
Udbuddet blev annulleret, fordi der ikke blev bevilget anlægsmidler til projektet.
Del V: Kontrakttildeling
Endeligt tilbud om levering af fælles infrastruktur for nødkald
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet blev annulleret, da der ikke blev bevilget anlægsmidler til projektet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk