Fakta om udbudet
Udbyder
Syd Energi Service A/S
Annullering af kabelskabe (2016)
Syd Energi Service A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
20705833
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesf@se.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97390206.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.se.dk/
Del II: Genstand
Annullering af kabelskabe (2016)
Annullerings meddelelse af kabelskabsudbud fra 2016. (til information).
Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.
- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,
- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.
Delaftale 1
Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.
- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,
- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.
Forlængelse af aftalen: 2 x 1 år.
Delaftale 2
Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.
- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,
- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.
2 x 1 år
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk