Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddjurs Kommune
Vindere
EU Udbud på levering af leje og vask af beklædning til Syddjurs Kommune
(01.04.2019)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
EU Udbud på levering af leje og vask af beklædning til Syddjurs Kommune
Syddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
Telefon: +45 30366003
E-mail: kaso@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97869058.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
Del II: Genstand
EU Udbud på levering af leje og vask af beklædning til Syddjurs Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af leje- og vaskeordning af beklædningen til Syddjurs Kommunes medarbejdere indenfor områderne pleje og praktisk hjælp, sygepleje, træning og aktivitet, rehabilitering samt køkken.
Udbuddet omfatter både personopmærket tøj og puljetøj til ca. 800 medarbejdere.
Syddjurs Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af leje- og vaskeordning af beklædningen til Syddjurs Kommunes medarbejdere indenfor områderne pleje og praktisk hjælp, sygepleje, træning og aktivitet, rehabilitering samt køkken.
Udbuddet omfatter både personopmærket tøj og puljetøj til ca. 800 medarbejdere.
Kontrakten kan forlænges på uændrede vilkår i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital.
20 000 000 DKK i det seneste afsluttede regnskabsår.
Der skal angives en reference på en opgave med leje og vask af arbejdsbeklædning.
Referencen skal omfatte en leje og vaske opgave for minimum 800 medarbejdere, der minimum har været i drift i 2 år, og som er igangværende eller afsluttet indenfor de seneste 5 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Efter 6 år.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk