Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU udbud af vask/lejeløsning af beklædning til Sundhed & Omsorg
(12.06.2019)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 22-02-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-03-2019
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 22-02-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-03-2019
Time: 12:00
EU udbud af vask/lejeløsning af beklædning til Sundhed & Omsorg
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Britta Nørgaard
Telefon: +45 99741137
E-mail: britta.norgaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98014150.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU udbud af vask/lejeløsning af beklædning til Sundhed & Omsorg
Udbud af Vask/lejeløsning af beklædning til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, Lov nr. 1564 af 15.12.2015, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Udbuddet omfatter levering af vask og lejeløsning af tøj til sundhedsfaglig personale i Ringkøbing-Skjern Kommune.
Sidste års forbrug var ca. 2 600 000 DKK.
Udbuddet omfatter følgende medarbejdere omfattet af ordningen:
1) Plejepersonale incl. Køkkenpersonale - ca. 891;
2) Terapeuter - ca. 50;
3) Weekendafløsere m.v. - ca. 161.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Referencer fra evt. lignende aftaler, bilag 1,
- Erklæring om eller dokumentation for erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 000 000 DKK,
- En redegørelse over tilbudsgivers eventuelle underleverandører, bilag 1,
- Beskrivelse af virksomhedsprofil, bilag 1.
Del IV: Procedure
Rammeaftalen indgås ud over fire år, da afskrivningsperiode på produkterne er længere end fire år.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk