Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Beredskabsstyrelsen
Vindere
EU-udbud af generatorer til lænsepumpecontainere
(03.05.2019)
PM ENERGI A/S
Søndergade 4
9700 Brønderslev
EU-udbud af generatorer til lænsepumpecontainere
Beredskabsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
52990319
Datavej 16
Birkerød
3460
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bjerrregaard Jensen
Telefon: +45 45906403
E-mail: brs-mbjj@brs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98972325.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.beredskabsstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af generatorer til lænsepumpecontainere
Beredskabsstyrelsen (BRS) udbyder 4 stk. generatorer der skal indbygges på tværs i kroghejscontainere benævnt Lænsepumpecontainer.
Herning
De 4 stk. generatorer skal indbygges på tværs i kroghejscontainere benævnt Lænsepumpecontainer. Containeren udrustes med elektriske dykpumper og slangemateriel mv. således at hver container udgør en selvstændig operativ enhed.
Nærværende udbud omfatter alene levering af 4 stk. generatorer med tavle. Indbygning i containere forestår BRS selv.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de krav varerne skal opfylde, henvises til Kravspecifikation og tilbudsskema (Bilag 1).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk