Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=232779&B=KA
Udbyder
Søfartsstyrelsen
Vindere
Klargøring af Poul Løwenørn til søopmåling
(03.09.2019)
Søby Værft A/S
Dokvej 5
5985 Søby
Klargøring af Poul Løwenørn til søopmåling
Søfartsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29831610
Fjordvænget 30
Korsør
4220
Danmark
Telefon: +45 72196000
E-mail: udbud@dma.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.soefartsstyrelsen.dk
Del II: Genstand
Klargøring af Poul Løwenørn til søopmåling
Søfartsstyrelsens inspektionsfartøj Poul Løwenørn skal klargøres til fremover også at kunne løse styrelsens opgaver i forhold til søopmåling. Opgaven omfatter primært forlængelse af skibet samt de nødvendige øvrige tilpasninger i forbindelse hermed samt montering af søopmålingsopstyr (sonar).
Danmark
Søfartsstyrelsens inspektionsfartøj Poul Løwenørn skal klargøres til fremover også at kunne løse styrelsens opgaver i forhold til søopmåling. Opgaven omfatter primært forlængelse af skibet samt de nødvendige øvrige tilpasninger i forbindelse hermed samt montering af søopmålingsopstyr (sonar).
Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, og der vil være mulighed for besigtigelse af skibet inden afgivelse af tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Soliditetsgrad fra seneste godkendte regnskab,
- Soliditetsgrad opgøres som: Soliditetsgrad = egenkapital x 100 / aktiver.
Soliditetsgrad på 15% eller derover.
Referencer over tilsvarende opgaver udført de sidste 3 år; der kan maksimalt vedlægges 3 referencer.
Tidligere erfaring med lignende opgaver i form af ombygning eller større reparationer af skibe.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk