Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/203e2d78-11d3-4675-b2e3-8c85f8bdad9a/publicMaterial
Udbyder
Midtjysk Brand & Redning
Vindere
Kontrakt om levering af opbygninger af brandkøretøjer - tankvogne
(07.08.2019)
Hauberg Technique A/S
Færøgade 6
4690 Haslev
Udbud af kontrakt om levering af opbygning af brandkøretøjer - 2 tankvogne
Midtjysk Brand & Redning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
37137502
Kejlstrupvej 99C
Silkeborg
8600
Danmark
Kontaktperson: Jesper Sloth Hesselberg
Telefon: +45 30635640
E-mail: jespersloth.hesselberg@mjbr.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://midtjyskbrandogredning.silkeborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om levering af opbygning af brandkøretøjer - 2 tankvogne
Udbuddet omfatter levering af opbygninger af 2 tankvogne. Ordregiver leverer chassiser, som er til rådighed ved kontraktindgåelse. Køretøjerne opbygges som vandtankvogne med stationær pumpe. Dertil bygges materielskabe med plads til højtryksslangevinde, en bærbar pumpe, et større antal slanger og andet materiel. Der skal frontmonteres en vandkanon til anvendelse ved kørende slukning samt ankerpunkter til kæderedning og fritrækning. Som optioner findes traffic advisor, lysmast, bærbar pumpe samt oppakning i øvrigt.
Leverandørens adresse, chassiser afhentes og leveres på Ordregivers adresse.
Udbuddet omfatter levering af opbygninger af 2 tankvogne. Ordregiver leverer chassiser, som er til rådighed ved kontraktindgåelse. Køretøjerne opbygges som vandtankvogne med stationær pumpe. Dertil bygges materielskabe med plads til højtryksslangevinde, en bærbar pumpe, et større antal slanger og andet materiel. Der skal frontmonteres en vandkanon til anvendelse ved kørende slukning samt ankerpunkter til kæderedning og fritrækning. Som optioner findes traffic advisor, lysmast, bærbar pumpe samt oppakning i øvrigt.
Tak til potentielle leverandører, der har responderet på høringen.
Der er foretaget ændringer i udbudsmaterialet i forlængelse af høringsperioden.
Udbudsbekendtgørelsen:
1.4. Leveringsfrist ændret.
Bilag 2, kravspecifikationer:
Et enkelt punkt havde ikke ID nummer. Det er nu tilføjet ID 6.15.1
Der er foretaget ændringer i følgende punkter:
2.3, 2.4, 2.5, 2.10, 2.16, 2.18, 2.21, 4.2, 5.12, 5.13, 5.15, 6.2, 6.5, 6.10, 6.11, 6.13, 8.7, 8.11,
ID for punkterne er uændret ift høringen.
Kontrakten udløber 3 måneder efter Leverandøren har foretaget fuldstændig og korrekt levering.
Der er knyttet følgende optioner til aftalen:
- Levering af lysmast til 1 eller 2 køretøjer,
- Levering af traffic advisor til 1 eller 2 køretøjer,
- Levering af bærbar pumpe til 1 eller 2 køretøjer,
- Levering af oppakning til 1 eller 2 køretøjer.
Tilbudsgiver er ikke forpligtigede til at byde på optionerne.
Optioner indgår ikke i evalueringen af pris.
Ønsker tilbudsgiver at byde på en eller flere optioner oplyses pris i tilbudslisten, hvor prisen oplyses pr. stk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Betingelser for deltagelse fremgår af 'Udbudsbetingelser', pkt. 3.
Del IV: Procedure
Midtjysk Brand & Redning
Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere til overværelse af åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Jf. Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud:
§ 7 Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk