Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/103589208.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Valgt firma
(12.08.2019)
Fischer Danmark A/S
Viborgvej 155
8210 Århus V
Indvendig solafskærmning
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Sofie Ørsted
E-mail: fw6j@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103589208.aspx
Del II: Genstand
Udbud af indvendig solafskærmning
Udbuddet indeholder indvendig solafskærmning i form af gardiner, plisségardiner, lamelgardiner, rullegardiner og persienner.
Tilbudsgiver skal have et sortiment af gardiner, plisségardiner, lamelgardiner, rullegardiner, persienner, mørklægningsgardiner samt materiel og reservedele til ophængning.
Opmåling, montering, reparation og syning er ligeledes en del af aftalen.
Aftalen kan forlænges 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab, Revisorpåtegnet årsregnskab eller revisorerklæring om tilbudsgivers samlede omsætning i de 2 seneste disponible regnskabsår, revisorpåtegnet årsregnskab eller revisorerklæring om tilbudsgivers egenkapital i de seneste 2 disponible regnskabsår.
Tilbudsgivers erhversansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på
minimum 10 000 000 DKK. Tilbudsgiver skal have en omsætning på minimum 10 000 000 DKK
ekskl. moms i de 2 seneste regnskabsår. Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de seneste 2 disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal fremvise i alt 1 reference udført indenfor de seneste 3 år. De 3 år regnes fra tilbudsfristens dato.
Tilbudsgivers reference skal som minimum have haft en omsætning på 500 000 DKK ekskl. moms indenfor de seneste 3 år indenfor området indvendig solafskærmning.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet en eller ere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudslovens § § 135, 136 og 137 nr. 1, 2, 3 og 7 (se herom i udbudbetingelserne).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk