Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2cd10519-545d-4e38-97e8-88b89997655e/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/2cd10519-545d-4e38-97e8-88b89997655e/homepage
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(25.02.2020)
Højager Belysning A/S
Hårlev
Lyskilder og el-artikler
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Betina Andersen
Telefon: +45 23105531
E-mail: betan@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Lyskilder og el-artikler
Odense Kommune udbyder en rammeaftale, der omfatter levering af lyskilder og el-artikler til indendørs belysning.
Denne rammeaftale omfatter varekøb af lyskilder og el-artikler til indendørs belysning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Kopi af bevis for tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK,
- Kopi af bevis for tilbudsgivers gyldige rådgiverforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK,
- Kopi af revisorgodkendt regnskab for de seneste 3 år. I tilfælde af, virksomheden er etableret inden for de seneste 3 år, skal der vedlægges et revisorgodkendt budget og eventuelt revisorgodkendt regnskab, således der er for samlet 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk